Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: uitbreiding op concert 2

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    99
    Kudos
    0

    Standaard uitbreiding op concert 2

    Hallo,

    IK heb een concert 2 radio met standaard 8 speakers en subwoofer ( origineel) Ik zou graag een extra versterker willen aansluiten op het geheel zodat ik via de extra versterker weer een aparte subwoofer kan aansturen. ( ik wil dan de originele subwoofer die er nu inzit laten vervallen).

    Wie heeft dit ook zo en hoe kan ik dat fixen?

    Gr paul

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    99
    Kudos
    0

    Standaard Re: uitbreiding op concert 2

    niemand die een externe versterker en subwoofer gebruikt icm concert 2?

  3. #3
    markobekkema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Smile Re: uitbreiding op concert 2

    heb je een bose installatie of een echte standaard installatie. je kan namelijk op de speaker uitgangen van je auto radio ook een soort nul stekker ( waar 2 tulp stekkers aan zitten van het merk Caliber)zetten die het uitgangs signal verlaagd zodat je dit op een normale versterker kan zetten. Ik heb dit ook gedaan en bij zit er nu een 1200 watt versterker op een grote woofer. Maar dan moet je de radio er uithalen .

    mvrgr Marko

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    99
    Kudos
    0

    Standaard Re: uitbreiding op concert 2

    ik heb een standaard installatie. Dus......stekker op line-uitgang en daarop weer de versterker. Heb je toevallig een foto van de kist ( neem aan dat je daar de woofer hebt gebouwd) en waar heb je je versterker weggebouwd?

    Gr Paul.

    oja, hoe klinkt het geheel. ( lastig uitleggen natuurlijk)

  5. #5
    markobekkema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: uitbreiding op concert 2

    Ik heb de kist gemaakt bij het reserve wiel, Eerst al het gereedschap er uit gehaald en de kist helemaal op maat gemaakt (ben er een week mee bezig geweest).
    De versterker heb ik op de plek ingebouwd waar vroeger de wisselaar zat bij de wiel kasten, dat ding deed het toch al beroerd dus die heeft vlieg les gehad.Heb nu een dvd speler er in gedaan en dat geeft veel beter geluid en nu ook met beeld. Zal binnenkort wel ff een foto maken van de kist.

    Gr Marko


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •