Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: iPhone ziet auto niet meer, auto ziet iPhone niet meer, bluetooth

  1. #1

    Standaard iPhone ziet auto niet meer, auto ziet iPhone niet meer, bluetooth

    Hi,

    Ik rijd al sinds 2006 een Audi A6 Avant met MMI high (en vele andere opties). Vanaf dag 1 kan ik via Bluetooth bellen in de auto, met verschillende teelfoons (allen iPhones) zonder problemen. Maar nu krijg ik op een of andere manier geen verbinding meer....

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb mijn iPhone inmiddels van alle laatste updates voorzien.

    Dank!

    Pim

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: iPhone ziet auto niet meer, auto ziet iPhone niet meer, bluetooth

    MMI gereset ?

    Telefoon connectie op de MMI terug gezet naar fabrieks standaard en daarna nog eens proberen ?

    Dat zijn de eerste dingen die je doet.

    Welke versie MMI heb je (software) ?
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  3. #3

    Standaard Re: iPhone ziet auto niet meer, auto ziet iPhone niet meer, bluetooth

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aias127 Bekijk Berichten
    Hi,

    Ik rijd al sinds 2006 een Audi A6 Avant met MMI high (en vele andere opties). Vanaf dag 1 kan ik via Bluetooth bellen in de auto, met verschillende teelfoons (allen iPhones) zonder problemen. Maar nu krijg ik op een of andere manier geen verbinding meer....

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb mijn iPhone inmiddels van alle laatste updates voorzien.

    Dank!

    Pim
    Telefoon geheel afzetten, en dan weer aan (in de auto) dat ewerkt bij mij, ik heb hier 2 keer per jaar last van
    3 keer links is ook rechts

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.512
    Kudos
    147
    Auto
    Audi SQ8
    Land
    Land

    Standaard Re: iPhone ziet auto niet meer, auto ziet iPhone niet meer, bluetooth

    He Alias,

    Graag een reactie

    Als je vraagt en we zoeken naar oplossing horen we graag wat werkt en wat niet.
    Audi SQ8 Java Green 4.0 TFSI V8 600pk / 900nm en Q3 45 TFSI

  5. #5

    Standaard Re: iPhone ziet auto niet meer, auto ziet iPhone niet meer, bluetooth

    Ik ken vele mensen die kampen met dit probleem.

    Er kan een oplossing voor zijn:

    - Auto software updaten(mogelijke oplossing hoeft niet)

    - wat voor iphone heb je?
    Als je bijv. een iphone 3, is het mogelijk dat de software van de telefoon automatisch geüpdatet word.
    De nieuwste software van apple is versie 4.nog iets.
    In feite heb je dan enigszins de software van iphone 4 en daar kan de auto niet compatibel mee zijn.
    Als dit het geval is, probeer hem terug te zetten naar versie 3!

    Volgens Audi centrum aken levert de iphone en nokia N/E series heel van dit soort problemen met audi.

    Hopelijk werkt hij na dit advies!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •