Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: PDA met TOMTOM op de voorruit - Veiligheid?

  1. #21

    Standaard

    Zo'n brodit houder werkt goed. Lekker stevig ook.
    Als je over een paar hobbels gaat blijft je pda teminste stil hangen

  2. #22

    Standaard

    De ideale oplossing voor alle mobiele gadgets in de auto komt van de firma Brodit. Zij hebben een universeel montage systeem voor zeer veel modellen auto's (waaronder natuurlijk ook Audi) en telefoons/pda's.

    Het montagesysteem bestaat uit twee delen.
    1. Een een autospecifieke klembeugel.
    2. Een telefoonspecifieke houder met al dan niet stroom rechtstreeks betrekken via je sigarettenaansteker of de stroomkabel zelf!

    Met hun systeem hoef je ook niet te boren in je dashboard. Zij maken namelijk gebruik van hoekjes/spleten etc waarin de klembeugel kan worden geklemd. Ik heb in mijn urquattro ook de brodithouder deze bevalt uitstekend.

    Zie ook: http://www.brodit.com/

    *edit*
    Shit had de tweede pagina niet gelezen, zie al dat de broditsystemen in deze thread al zijn genoemd... Enfin.

  3. #23

    Standaard

    Als ik eerlijk ben ( :oops: sorry :oops: )......Iedereen doet de uiterste moeite om een leuk dash te krijgen (en zelfs de ontwerpers van vruger deden daar hun best voor).
    En wat doet men...We hangen ze vol met Telefoons en Navigatie?
    .
    .
    .
    Voor mij hoeft het niet, die rotzooi voor mijn raam en dash, Okee, ik rij altijd verkeerd, Ik weet het, so be it!

    (vergeef me mijn opmerking, maar ITS UGLY! )
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Lelijk maar functioneel... en het is allemaal weer te verwijderen. Voor mijn dagelijkse auto geen probleem, maar mijn oldtimers krijgen geen lelijke carkit of zo.
    Die navi wil ik wel eens omhangen in een oldtimer, maakt me niet zoveel uit. Het is tenslotte in een minuut uit te bouwen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Daarom gebruik ik voor de telefoon ook gewoon zo'n headsetje.
    en de navigatie is er in zijn geheel uit te halen en die gebruik ik ook niet dagelijks.
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000


  6. #26

    Standaard

    Weet iemand waar je die broditsystemen in nederland krijgen?

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dave
    Weet iemand waar je die broditsystemen in nederland krijgen?
    O.a. pdashop.nl

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Thanx!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •