Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: (AUX) kabel trekken?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    37
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard (AUX) kabel trekken?

    Ik heb een A4 uit 2006 (Proline Business) met MMI Plus.
    CD's en SD-kaartjes vind ik een beetje te beperkt, dus ik wil graag een kabel trekken om aan te kunnen sluiten op mijn iPod of iPhone (en eventueel andere telefoons/mp3-spelers).

    Nu heb ik een beetje gezocht op de site en enkele opties gezien van 500+ euro, maar dat vind ik persoonlijk prijzig. Weet natuurlijk wel waar ik aan begonnen ben toen ik een Audi kocht, maar als er bespaard kan worden, graag

    Maar dan is de vraag dus, is er überhaupt een mogelijkheid om simpelweg een kabeltje te trekken of kom ik dan echt uit bij de opties van honderden euro's (oftewel, wat is de goedkoopste manier)? En is 't gewoon zelf te doen of moet het in de garage gebeuren?

    Mijn excuses voor het aanmaken van het zoveelste topic over dit onderwerp, als iemand daar aanstoot aan neemt. Maar ik heb zelf niets kunnen vinden over simpelere en goedkopere opties.

    Bij voorbaat dank!
    Laatst gewijzigd door NW2K11; 07-10-11 om 15:10.

  2. #2
    Boyka
    Guest

    Standaard Re: (AUX) kabel trekken?

    Heb je een line-in of aux ingang?
    Anders wordt het lastig idd om zoiets te maken...
    Dus kom je toch uit op de duurdere adapters helaas....
    Suc6!!

  3. #3
    Noems's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    66
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: (AUX) kabel trekken?

    of koop een sd-kaartje van 32 gig. prijs tussen de 60 - 80€ als ik me niet vergis.
    dat zijn een hoop kabels en 32 gig moet toch voldoende zijn niet?

    groeten
    A6 140Pk 2005
    A3 SB 2011

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: (AUX) kabel trekken?

    Verplaatst naar Car entertainment, kijk hier eens rond. Je bent niet de eerste die dit wil weten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    37
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: (AUX) kabel trekken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boyka Bekijk Berichten
    Heb je een line-in of aux ingang?
    Anders wordt het lastig idd om zoiets te maken...
    Dus kom je toch uit op de duurdere adapters helaas....
    Suc6!!
    Er zijn geen zichtbare ingangen. De achterkant ben ik nog niet bij geweest. Ben bang om -door mijn gebrek aan ervaring- iets verkeerd te doen als ik bezig ga met het dashboard etc.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noempsy Bekijk Berichten
    of koop een sd-kaartje van 32 gig. prijs tussen de 60 - 80€ als ik me niet vergis.
    dat zijn een hoop kabels en 32 gig moet toch voldoende zijn niet?

    groeten
    Een kaartje van 32gb zou idd genoeg zijn. Maar ik heb gelezen dat 2GB (met 256 tracks) het max leesbare is en dat het geen SDHC mag zijn?
    HC heb ik iig ook nog geen succes mee gehad (geprobeerd met een 8gb SDHC kaartje). Het is een veel goedkopere oplossing, maar het zou desondanks zonde van het geld zijn als het niet bruikbaar blijkt te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Verplaatst naar Car entertainment, kijk hier eens rond. Je bent niet de eerste die dit wil weten.
    Ik zal nog eens kijken voor de zekerheid, maar heb tot nog toe geen (voor mij geschikte) oplossing kunnen vinden. Vandaar dat ik destijds dit topic had gemaakt. Mijn excuses.
    Laatst gewijzigd door NW2K11; 21-11-11 om 23:15.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •