Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Doorvoer gaatje voeding versterker.

  1. #1

    Standaard Doorvoer gaatje voeding versterker.

    Hallo, het gaat om (toekomstige) audi a3 model. Waar zit er ergens een doorvoer gaatje voor het trekken van een flnike dikke voedingskabel voor de versterker(s).

    mzzl.
    Me owns audi soon...

  2. #2

    Standaard

    Bij je stuurgedeelte zit een zwarte doorvoer rubber die je kan doorprikken met een stuk elektradraad.





    Zo kan het er oa uitzien (dit was mijn A3 TDI)

    [/img]

  3. #3

    Standaard

    FF off-topic: TTmaster, van welk merk zijn die M3spiegels en zijn die ook in een verwarmde versie te krijgen?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #4

    Standaard

    Rieger heeft elek, verwarmde spiegel units, zijn wel rete duur, 300-400 pleuro zo ff uit me hoofd. Je hebt ook goedkopere en imitatie.

    mzzl.
    Me owns audi soon...

  5. #5

    Standaard

    Ja maar deze zijn volgens mij niet van Rieger. Ze lijken een beetje op Hagus maar dan niet zo hoekig.
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #6

    Standaard

    Antwoord hoe je nog te goed van mij moet ik nml nog effe opzoeken
    (van een onbekende Duitse fabrikant)

  7. #7
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Doorvoer gaatje voeding versterker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Risrie
    Hallo, het gaat om (toekomstige) audi a3 model. Waar zit er ergens een doorvoer gaatje voor het trekken van een flnike dikke voedingskabel voor de versterker(s).

    mzzl.
    bij mijn A4 was het ook een heel gekloot. ik heb hem buitenom gelegt. dus boven bij het raam achter het spatbord scherm langs. als je dan de deur open hebt komtie er daar uit. en vervolgens heb ik een gat geprikt in dat rubber waar ook de electra van de deur doo heen loopt en daar heb ik hem naar binnen gebracht. komtie mooi onder/achter het dasboard uit en kunje hem zo in de dorpel verder wegwerken.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Ok, bedankt voor de info, als ik de audi heb zal ik ff gaan zoeken en piellen (waarschijnlijk ook vloeken :oops: )

    mzzl.
    Me owns audi soon...

  10. #9
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Risrie
    Ok, bedankt voor de info, als ik de audi heb zal ik ff gaan zoeken en piellen (waarschijnlijk ook vloeken :oops: )

    mzzl.
    haha nou zo buitenom is dus te doen. ik had een kwartiertje prutsen.

  11. #10

    Standaard Powercable

    Kan iemand me meer info geven??? Ik zit ook met het feit dat ik mijn powercable nergens langs kan laten lopen...
    Nou zag ik dat het buitenlangs kan, echter weet ik niet hoe.
    Kan iemand me helpen?

    Mmaster
    One life, live it!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •