Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Kaartupdates MMI Navigatie

  1. #21
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Waar ik mij steeds over verbaas op dit forum is, dat mensen elkaar vaak voor idioot etc uitmaken als ze het niet eens zijn met elkaar.
    Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn of alles te weten (daar is een forum voor neem ik aan; om van elkaar te leren), maar om dan meteen de ander voor van alles en nog wat uit te maken vind ik niet kunnen. Moest er ff uit
    +1 respect man

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  2. #22
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Mijn opmerkingen zijn niet op de man gespeeld, laat dat voorop staan. Het is alleen zonde dat het moet gebeuren op zo'n mooi opgezette forum vind ik.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  3. #23
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Mijn opmerkingen zijn niet op de man gespeeld, laat dat voorop staan. Het is alleen zonde dat het moet gebeuren op zo'n mooi opgezette forum vind ik.
    Klopt, even voor de duidelijkheid Sander post#9 was degene die als eerste die een forum regel overtrad door op de man te spelen en mij een idioot te noemen. Zie onderstaande quote.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Waarom steel je het dan niet gewoon, komt op hetzelfde neer. Door alle idioten zoals jij op aarde moet dit spul duur worden aangeboden om het nog rendabel te houden.
    Stelen is trouwens iets heel anders, als ik bij de dealer kom, en ik steek zonder te betalen een navigatie pakketje in mijn jaszak en ik loop de zaak ermee uit dan ben ik aan het stelen. Ik benadeel direct de dealer door van hem iets af te pakken, waarvoor hij heeft moeten betalen.
    Als ik een navigatie pakketje download, of een kopie koop van iemand op MP dan steel ik niet! Ik benadeel hier namelijk niemand mee. Je zou kunnen zeggen of vinden dat ik de ontwikkelaar of het bedrijf wat deze software op de markt brengt benadeelt, maar dat is niet zo. Want als er geen kopie of download mogelijkheid was geweest dan had ik dat originele pakket toch niet gekocht!

  4. #24
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Nutteloos figuur ben je.

  5. #25
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Nutteloos figuur ben je.
    Ook dit is volgens mij weer een overtreding van de forumregels... Behandel anderen met respect! Schelden, beledigen of op de man spelen zijn niet toegestaan.

    Als ik het goed begrijp Sander ben jij één van de forum administrators, daarvan zou je toch mogen verw88 dat die zich aan de forumregels zouden houden...


    Het had je meer gesierd als je je fout had toegegeven....


  6. #26
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten

    Stelen is trouwens iets heel anders, als ik bij de dealer kom, en ik steek zonder te betalen een navigatie pakketje in mijn jaszak en ik loop de zaak ermee uit dan ben ik aan het stelen. Ik benadeel direct de dealer door van hem iets af te pakken, waarvoor hij heeft moeten betalen.
    Als ik een navigatie pakketje download, of een kopie koop van iemand op MP dan steel ik niet! Ik benadeel hier namelijk niemand mee. Je zou kunnen zeggen of vinden dat ik de ontwikkelaar of het bedrijf wat deze software op de markt brengt benadeelt, maar dat is niet zo. Want als er geen kopie of download mogelijkheid was geweest dan had ik dat originele pakket toch niet gekocht!
    een goede raad @S3FTW , ik zou er toch wel even wat wetgeving op nalezen want je uitleg klopt niet volledig.
    iets op MP kopen er van uitgaand dat het een origenele drager is, is uiteraard toegestaan, ivm kopieën maken mag je steeds voor jezelf een kopie aanmaken maar strikt wettelijk dien je steeds het origineel kunnen voorleggen. het doorverkopen van een kopie is niet toegestaan.

    het probleem in het digitale tijdperk is dat er veel onduidelijkheid bestaat over wat mag en niet mag en wetgeving soms zeer complex is
    Audi A6 - 4F Avant

  7. #27
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Dank je @metalpat. In dit topic was geen sprake van kopieën maken en door verkopen. Het betrof volgens de topic starter een origineel. Het moge duidelijk zijn dat kopieën maken en doorverkopen niet is toegestaan.

    Hoe het exact zit met downloaden van muziek, films en software weet ik niet, maar ik dacht dat dit voor eigen gebruik niet strafbaar is. Uploaden zodat andere daar gebruik van kunnen maken is daarentegen volgens mij wel strafbaar, maar zeker weten doe ik dat niet...

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Dat is inderdaad strafbaar.

    S3FTW: als je de forumreglementen zo goed weet te vinden als iemand niet zo aardig tegen jou is, moet je ze ook eens doorlezen voor je zelf van leer trekt tegen iemand anders. Je verziekt aardig de sfeer in sommige topics. Gezien je historie hier zit dat in de aard van het beestje en kun je dus beter niks zeggen over anderen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #29
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Tom,

    Als ik me niet aan de forumregels hou, zou ik dat graag vernemen. Zelfs ik ben niet te oud om te leren. En ik ben ook niet de beroerdste om voor mijn fouten uit te komen, of om excuses te maken.

  11. #30

    Standaard Re: Kaartupdates MMI Navigatie

    Ik, als topic starter wil er nog even het volgende over zeggen. Ten eerste behandel elkaar met respect, het heeft totaal geen zin om naar te doen hier. Iedereen mag voor zijn mening uitkomen, maar doe dat dan gepast, en speel niet op de man. Verder wil ik graag benadrukken dat het geen kopie betreft, maar een originele sd kaart die men wilde doorverkopen. Mijn vraag was uitsluitend of dit ging werken als ik de kaart zou overnemen. Nu is mij dus duidelijk geworden via dit forum dat het NIET gaat werken.
    Dank voor iedereen die mij hiermee geholpen heeft.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •