Resultaten 1 tot 20 van de 20

Onderwerp: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

  1. #1
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Ik ben mij aan het orienteren om misschien een nieuwe navi-bluetooth-radio te laten inbouwen. Nu zag ik deze en dat lijkt mij wel een mooie oplossing van Danziger (zie onderstaande link). Mijn vraag is, heeft iemand de in zijn Audi zitten en hoe bevalt die bijv. icm een iPhone? Ik wil hem nl. ook gelijk als carkit gebruiken.

    Bert

    Link: http://www.navaudio.nl/products/Audi...HD-scherm.html
    RS6/C5 - Lekker blauw

  2. #2
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertveld Bekijk Berichten
    Ik ben mij aan het orienteren om misschien een nieuwe navi-bluetooth-radio te laten inbouwen. Nu zag ik deze en dat lijkt mij wel een mooie oplossing van Danziger (zie onderstaande link). Mijn vraag is, heeft iemand de in zijn Audi zitten en hoe bevalt die bijv. icm een iPhone? Ik wil hem nl. ook gelijk als carkit gebruiken.

    Bert

    Link: http://www.navaudio.nl/products/Audi...HD-scherm.html
    Heeft er niemand ervaring met deze systemen?
    RS6/C5 - Lekker blauw

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Deze vraag hoort niet in Algemene discussie, verplaatst naar Car Entertainment.

    Net even de -ontzettend trage- site bekeken, dit lijkt me de zoveelste Chinese meuk. Traag als de neten en vol met bugs, als je eenmaal hebt gekocht ben je aan de wilde beesten overgeleverd. Totaal geen support uit China en dus niks zinvols van importeurs.
    Ik heb er inmiddels heel wat gezien en ik moet de eerste redelijke nog tegenkomen. Koop een JVC, Pioneer of iets dergelijks maar niet deze troep, daar krijg je spijt van.
    Laatst gewijzigd door tom; 05-01-14 om 21:21.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    RubenUrS4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.224
    Kudos
    30
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Kan helaas niks vertellen over het toestel al lijkt het chinees spul.

    Deze webwinkel staat niet al te best bekend en kun je beter mijden!
    Zie hier bijvoorbeeld: http://www.idiotz.nl/2010/12/19/pas-...et-teruggeven/
    Er zijn nog zat van dat soort ervaringen te vinden op internet.
    Huidig:
    Ex:
    Audi 100 S4 (UrS4) 2.2 20V Turbo quattro 265pk 1993 - Audi Coupe 2.6e AUT 150pk 1995 - Audi 80 2.0E 90pk 1995 - Audi Cabriolet 2.3E 136pk 1993

  5. #5
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Heel duidelijk, afblijven dus! Bedankt.

    Bert
    RS6/C5 - Lekker blauw


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertveld Bekijk Berichten
    Heel duidelijk, afblijven dus! Bedankt.

    Bert
    Het is wel heel verleidelijk, vooral deze;
    http://www.navaudio.nl/products/Audi...n-Android.html
    zou mooi in mijn S8 staan, en de specificaties liegen er niet om.
    Vooral leuk dat bluetooth zou gaan werken, plus bediening aan het stuur en de BIS.

    Maar traag heb ik vreselijk hekel aan, en ik wil ook niet opgelicht worden.
    Maar heeft niemand dan ervaring. We zijn nu een jaar verder, de laatste klachten over deze site is een jaar oud.

    Ik heb intussen ook een tweede leverancier gevonden;
    http://www.caraudioexpert.nl/a-15383...-7-inch-touch/

    En nog een mooi alternatief welke lijkt op een RNS-e;
    http://link.marktplaats.nl/m883815242

    Bestaat ook een aardig goed demofilmpje van (daar valt mij al wat traag reageren op)
    http://www.happyshoppinglife.com/aud...een-p-803.html

    Uiteindelijk wil ik graag een zoveel als mogelijk op origineel lijkende multimedia autonavigatie en carkit in 1 voor mijn A8/S8 D2 (ipv de nu aanwezige RNS-D)
    Dus, stuurbediening moet blijven werken, informatie tussen de klokken (BIS) moet blijven werken evenals informatie op de headunit navigatie, dus wie je belt of door wie je gebeld wordt. Ook de Bose versterker moet aangesloten kunnen worden, de kleur van de verlichting moet gelijk zijn, dus Rood in mijn geval.
    Dit alles hebben/beloven deze apparaten zijn Nederlandstalig in te stellen en hebben dan nog een touchscreen, achteruitrijcamera mogelijkheid, TV en multimedia afspelen vanaf SD kaart, eventueel op schermen achterin.

    Ik weet verder niet hoe stabiel het werkt en of updates ( van kaarten en het OS) beschikbaar zijn.
    (Sommige mensen zeggen mij dat ik toch eerst een stuurwielinterface zal moeten toevoegen, deze bijvoorbeeld; De TCP 27.1321.400 ean 8715647841658 maar volgens de tekst van deze twee navigatie systemen zou zelfs dat niet hoeven)

    Wie heeft nader advies of vooral, wie heeft er ervaring?
    Graag jullie reactie?
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 12-01-15 om 16:46.

  7. #7
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvmidde Bekijk Berichten
    Het is wel heel verleidelijk, vooral deze;
    http://www.navaudio.nl/products/Audi...n-Android.html
    zou mooi in mijn S8 staan, en de specificaties liegen er niet om.
    Vooral leuk dat bluetooth zou gaan werken, plus bediening aan het stuur en de BIS.

    Maar traag heb ik vreselijk hekel aan, en ik wil ook niet opgelicht worden.
    Maar heeft niemand dan ervaring. We zijn nu een jaar verder, de laatste klachten over deze site is een jaar oud.

    Ik heb intussen ook een tweede leverancier gevonden;
    http://www.caraudioexpert.nl/a-15383...-7-inch-touch/

    En nog een mooi alternatief welke lijkt op een RNS-e;
    http://link.marktplaats.nl/m883815242

    Uiteindelijk wil ik graag een zoveel als mogelijk op origineel lijkende multimedia autonavigatie en carkit in 1 voor mijn A8/S8 D2 (ipv de nu aanwezige RNS-D)
    Dus, stuurbediening moet blijven werken, informatie tussen de klokken (BIS) moet blijven werken evenals informatie op de headunit navigatie, dus wie je belt of door wie je gebeld wordt. Ook de Bose versterker moet aangesloten kunnen worden, de kleur van de verlichting moet gelijk zijn, dus Rood in mijn geval.
    Dit alles hebben/beloven deze apparaten zijn Nederlandstalig in te stellen en hebben dan nog een touchscreen, achteruitrijcamera mogelijkheid, TV en multimedia afspelen vanaf SD kaart, eventueel op schermen achterin.

    Ik weet verder niet hoe stabiel het werkt en of updates ( van kaarten en het OS) beschikbaar zijn.
    (Sommige mensen zeggen mij dat ik toch eerst een stuurwielinterface zal moeten toevoegen, deze bijvoorbeeld; De TCP 27.1321.400 ean 8715647841658 maar volgens de tekst van deze twee navigatie systemen zou zelfs dat niet hoeven)

    Wie heeft nader advies of vooral, wie heeft er ervaring?
    Graag jullie reactie?
    Ik zou er ook graag een hebben maar....als het bijna te mooi is om waar te zijn dan....is het ook vaak zo. Ik lees erg weinig ervaringen hierover en als ik niet iemand spreek die hier echt goeie ervaringen mee heeft dan begin ik er denk ik niet aan!
    RS6/C5 - Lekker blauw

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    @Bertveld De twee adressen welke ik heb genoemd zijn natuurlijk te bezoeken. (Caraudioexpert heeft beide in het assortiment pretenderen zij, ik heb ze gebeld en ze zijn , op afspraak, ook werkend te zien) Ongeacht of er nog positieve ervaringen komen ga ik zelf toch eerst kijken wat ik koop en neem het dan eventueel gelijk mee. Als je het goed voorbereid hebt dan is de navigatieradio gewoon aan te pluggen en dus kan je zien hoe het werkt nog voordat ik wegrijd.
    Ik overweeg om dat telefonisch met ze door te spreken, klant is koning toch?
    Als het uit de doos er al niet goed genoeg uit ziet (kleur van het front, materiaal van het front, en kleur van de verlichting) houd het voor mij al op, ik bedoel, in een mooie auto als waar wij over praten ga ik geen frutsel plaatsen, maar op het eerste gezicht ziet het er al wel goed uit, men geeft zelf al aan dat het juist een vervanger voor Audi (A8) zou zijn, het zou dus wel mooi zijn als dan ook met kleur en materiaal rekening gehouden is.

    Zij hebben mij aangegeven dat nieuwe kaarten voor 35,- te koop zijn, en OS updates kosteloos via de site van de fabrikant lopen.
    Zij geven overigens aan meer te staan achter de RNS-d OEM, dan achter de RNS-e variant, qua storingsgevoeligheid zeiden ze...

    Bij NavAudio zie ik al enkele positive ervaringen op hun eigen site staan.

    (In welke auto wil jij @Bertveld dit bouwen?, want het zal niet voor de S4 van 2010 zijn)
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 18-01-15 om 10:32.

  10. #9
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvmidde Bekijk Berichten
    @Bertveld De twee adressen welke ik heb genoemd zijn natuurlijk te bezoeken. (Caraudioexpert heeft beide in het assortiment pretenderen zij, ik heb ze gebeld en ze zijn , op afspraak, ook werkend te zien) Ongeacht of er nog positieve ervaringen komen ga ik zelf toch eerst kijken wat ik koop en neem het dan eventueel gelijk mee. Als je het goed voorbereid hebt dan is de navigatieradio gewoon aan te pluggen en dus kan je zien hoe het werkt nog voordat ik wegrijd.
    Ik overweeg om dat telefonisch met ze door te spreken, klant is koning toch?
    Als het uit de doos er al niet goed genoeg uit ziet (kleur van het front, materiaal van het front, en kleur van de verlichting) houd het voor mij al op, ik bedoel, in een mooie auto als waar wij over praten ga ik geen frutsel plaatsen, maar op het eerste gezicht ziet het er al wel goed uit, men geeft zelf al aan dat het juist een vervanger voor Audi (A8) zou zijn, het zou dus wel mooi zijn als dan ook met kleur en materiaal rekening gehouden is.

    Zij hebben mij aangegeven dat nieuwe kaarten voor 35,- te koop zijn, en OS updates kosteloos via de site van de fabrikant lopen.
    Zij geven overigens aan meer te staan achter de RNS-d OEM, dan achter de RNS-e variant, qua storingsgevoeligheid zeiden ze...

    Bij NavAudio zie ik al enkele positive ervaringen op hun eigen site staan.

    (In welke auto wil jij @Bertveld dit bouwen?, want het zal niet voor de S4 van 2010 zijn)
    Sorry, een beetje laat maar ik zou hem dan in mijn A6 4.2 V8 van 2000 willen bouwen. Ik weet alleen niet zeker of ik het nog wel ga doen. Lijkt me bij nader inzien toch wel aardig wat werk en de vraag is of het wel echt goed gaat werken.

    Bert
    RS6/C5 - Lekker blauw

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertveld Bekijk Berichten
    Sorry, een beetje laat maar ik zou hem dan in mijn A6 4.2 V8 van 2000 willen bouwen. Ik weet alleen niet zeker of ik het nog wel ga doen. Lijkt me bij nader inzien toch wel aardig wat werk en de vraag is of het wel echt goed gaat werken.

    Bert
    Bert, ik heb het uitgezocht en het bedrijf ook uitgebreid aan de telefoon gehad. Het is alleen maar ompluggen. Alle stekkers passen zo en van alle functies wordt beweerd dat ze behouden blijven. Ik heb kunnen afspreken dat als ik er heen rijd, ik de unit mag aankoppelen, en als inderdaad alles werkt zoal ik wil (en zo het dus nu origineel ook werkt, dus met name de stuurwiel bediening en de BIS) dan koop ik.
    Overigens wordt er juist van dit apparaat aangegeven dat het juist een snel apparaat zou zijn, ik heb er toch wel oren naar....
    Ben jij nog verder gekomen?

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    511
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvmidde Bekijk Berichten
    Bert, ik heb het uitgezocht en het bedrijf ook uitgebreid aan de telefoon gehad. Het is alleen maar ompluggen. Alle stekkers passen zo en van alle functies wordt beweerd dat ze behouden blijven. Ik heb kunnen afspreken dat als ik er heen rijd, ik de unit mag aankoppelen, en als inderdaad alles werkt zoal ik wil (en zo het dus nu origineel ook werkt, dus met name de stuurwiel bediening en de BIS) dan koop ik.
    Overigens wordt er juist van dit apparaat aangegeven dat het juist een snel apparaat zou zijn, ik heb er toch wel oren naar....
    Ben jij nog verder gekomen?
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het is afgelopen.
    Audi 80 CD Turbo diesel / Audi 80 1.8 S / Audi 100 2.3 E 1994 / Audi A6 Avant 2.5 TDI 1997 / Audi A6 Avant 3.0 V6 quattro Tiptronic 2001 / Audi A8 3.7 V8 quattro Tiptronic 2003 / Audi A3 SB 1.8 TFSI Ambition, DSG 2007 / BMW 523I Executive 2011

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    48
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    ik ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen!

  14. #13

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    En? Wij zijn benieuwd naar je ervaring.
    Laatst gewijzigd door Sor79; 30-09-16 om 18:38.

  15. #14

    Standaard re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvmidde Bekijk Berichten
    Bert, ik heb het uitgezocht en het bedrijf ook uitgebreid aan de telefoon gehad. Het is alleen maar ompluggen. Alle stekkers passen zo en van alle functies wordt beweerd dat ze behouden blijven. Ik heb kunnen afspreken dat als ik er heen rijd, ik de unit mag aankoppelen, en als inderdaad alles werkt zoal ik wil (en zo het dus nu origineel ook werkt, dus met name de stuurwiel bediening en de BIS) dan koop ik.
    Overigens wordt er juist van dit apparaat aangegeven dat het juist een snel apparaat zou zijn, ik heb er toch wel oren naar....
    Ben jij nog verder gekomen?
    IS hierover iets nieuws te melden, want ook ik kijk (met soortgelijke auto) naar hetzelfde product!!
    Doet ie het (goed) of doet ie het niet?
    4.2l, V8 might be even better
    2.2l + turbo + quattro = Heaven

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s2carlo Bekijk Berichten
    IS hierover iets nieuws te melden, want ook ik kijk (met soortgelijke auto) naar hetzelfde product!!
    Doet ie het (goed) of doet ie het niet?
    Hoi alle geïnteresseerden.
    Ja, de navigatie van Danziger, ook wel bekend onder S100, (audiovolt) zit intussen in mijn auto.
    In principe werkt alles wel, maar het is niet makkelijk gegaan, en ook nog niet voor 100% werkend.

    Goed, wat werkt wel en wat werkt nog niet;

    Wel;
    Het past perfect, aansluiten is vrij eenvoudig.
    Bose versterker blijft goed werken.
    DVD speler werkt perfect, ook tijdens rijden.
    Afspelen van MP4 bestanden, perfect.
    Touchscreen, perfect.
    Carkit, werkt goed
    Navigatie functie, erg goed, maar, mijn originele Audi S8 GPS antenne, op de kofferbak, wordt niet al te vlot herkend, maar verder doet het systeem het goed.

    Niet;
    Stuurwielbediening! Ik heb een speciale interface van TCP (Tom Car Parts) welke perfect zou moeten werken, grootste uitdaging is het feit dat ik niet correct weet waar de Steering + (Key+) en Steering- (Key-) zitten, de kleuren t.o.v. de beschrijving komen niet. overeen
    Iemand welke mij kan helpen?

    Carkit, bluetooth, werkt prima, maar na uitzetten van de radio is de verbinding niet zomaar weer op te pakken.
    (wellicht toch nog ergens een extra plus draad trekken, maar dat blijkt niet uit de handleiding)

    Autoradio, in principe doet hij het, maar, zenders worden niet bewaard.
    (wellicht toch nog ergens een extra plus draad trekken, maar dat blijkt niet uit de handleiding)
    Maar, los daar van werkt de bijgeleverde antenne-versterker ook niet goed, ik denk maar gewoon een "oude" spriet in de auto te gaan boren, en anders ergens onder weg te werken.

    De navigatie unit gaf een zeer hinderlijke plop op de versterker bij iedere bediening welke je deed, ik heb dat verholpen door 22 microfahrad (condensator) in iedere line uitgang te solderen.
    Ik vind eigenlijk ook dat de hele unit te luid signaal geeft, ook al staat het volume op de laagste stand.
    Zit je alleen in de auto dan merk je dat niet zo, maar zit je met z'n tweeën en wil je ook wat praten, dan staat de laagste stand dus te hard. (en het is geen traploos in te stellen volume, digitaal in stappen dus. (iemand nog een idee?, een weerstandje zou moeten kunnen werken, maar ik heb al heel wat geprobeerd, het wordt al snel een filter samen met de condensator, en dan raak je een deel van het frequentiebereik kwijt, dacht lage tonen.)

    Afspelen van andere formaten video, zoals AVI, mpeg, werken gewoon NIET!
    (Je kan iedere Youtube videoclip zo online omzetten naar MP4, geweldig)

    De verlichting van de knoppen en ook het backlight kan je netjes inregelen, staat heel netjes in de auto en alles past ook goed.


    Wie kan mij helpen met de stuurwielbediening?
    (Het aansluitschema uit de handleiding vind je in de bijlage)

    Al met al ben ik best tevreden.

    (een camera aansluiten heb ik nog niet geprobeerd, gaat wel gebeuren, zo'n mooie kentekenplaat-camera)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door tom; 29-11-16 om 04:57.

  17. #16
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Dit is niet de plek op het forum om iets te verkopen.

    Voor een toestel wat je zo in moet kunnen pluggen zitten er nogal wat haken en ogen aan, weerstanden ertussen solderen vind ik meer experimenteren dan plug and play. Het is dus nog steeds typisch Chinees, niet uitontwikkeld en slechte support. Die plop is gewoon het gevolg van slechte kwaliteit componenten.
    Ik ben ook benieuwd naar de levensduur. Volgens mij ruilen de meeste mensen hun auto weer in voordat het ding de geest geeft, maar ik heb er veel gezien die binnen een paar jaar behoorlijke mankementen vertoonden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Intussen weer wat stappen verder.
    Ik ben momenteel met de stuurwielbediening bezig.
    De Danziger of S100 navigatie heeft geen correcte handleiding, in ieder geval is niet te achterhalen welke draad voor Key2 is.
    Key1 is de witte, gnd is de zwarte, maar volgens het boekje zou de Key2 een zwart witte moeten zijn, maar deze zit niet aan de radio.

    Dan heb ik sowieso een TCP (Toma Car Parts) stuurwiel interface kastje moeten plaatsen in mijn Audi, inclusief een zoegenoemde radio lead, ik heb gekozen voor de 27.1321-400 speciaal voor de China markt....

    Er zijn verder nog een vracht andere problemen met het ding, wie suggesties heeft graag;

    2) Zeer slechte radio ontvangst
    3) Hinderlijke kijkharde plop bij iedere bediening aan de radio
    4) Veel te hard geluid, dus op de eerst klik van het volume, dan denkt een ander in de auto dat je gestoord bent, dus dan de radio maar uit.
    5) Zoem, die qua frequentie meezoemt als je meer gas geeft, echt vreselijk irritant. (op de FM)

    6) Vastlopen navigatie, maar goed zet je hem een keer uit en aan.
    7) bij opstarten pas een minuut of 5 later mogelijkheid tot navigeren, satellieten niet gevonden...

    Anyway, wie weet wat de Key2 draad is op de Danziger S100?????

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    hallo allemaal,
    Ik ben hier nog steeds niet uit.
    Heb veel geprobeerd, maar deze Danzinger aftermarket Navigatie radio, kan ik nog steeds niet met het stuurwiel bedienen.
    Overbodige luxe misschien, maar het zou leuk zijn als het zou werken.
    Weet iemand raad?
    (Ben intussen ook voorzien van de originele stuurwiel bediening convertor, maar ook dat werkt niet)

    (Verder werkt het systeem intussen goed genoeg, dus alles doet het, navigatie, de dvd-speler, de carkit, de achteruitrij camera, videospelen, radio alles functioneert prima, wat misschien nog beter kan is het feit dat contact gegevens niet synchroniseren naar de radio, vanaf mijn iphone, je ziet dus niet wie he belt, dat heb ik eerder wel werkend gehad
    Laatst gewijzigd door jvmidde; 10-02-22 om 11:12.

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Hallo Allemaal, Intussen is er weer een vernieuwde aftermarket op de markt, oa op Aliexpress, Wit-Up Voor Audi A8 D2 1994-2002 7 "Touchscreen Upgrade Android 10 Aftermaket Gps Navi Carplay autoradio Autoradio,
    De radio heeft ook Google Carplay, (nog geen 400,-) iemand ervaring of dit wat is?
    Hoe is dan de Audio icm Bose, en de stuurbediening?

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaring met een Danziger navi met bluetooth?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvmidde Bekijk Berichten
    Hallo Allemaal, Intussen is er weer een vernieuwde aftermarket op de markt, oa op Aliexpress, Wit-Up Voor Audi A8 D2 1994-2002 7 "Touchscreen Upgrade Android 10 Aftermaket Gps Navi Carplay autoradio Autoradio,
    De radio heeft ook Google Carplay, (nog geen 400,-) iemand ervaring of dit wat is?
    Hoe is dan de Audio icm Bose, en de stuurbediening?
    jammer dat niemand nog gereageerd heeft op bovenstaande Qualcomm Android 12 met Carplay for A8/S8 1994-2002
    zou graag weten of het werkt, samen met Iphone,
    en of deze dan ook met de stuurwiel bediening werkt en dergelijke,
    bedankt

    (verder werkt mijn Chinese aftermarket radio redelijk, maar als je zelf niet minimaal een MTS electronica diploma bezit, kan je dit Chinese half fabrikaat product niet geïnstalleerd krijgen omdat je het simpelweg het product nog wel zelf moet afbouwen, zoals gebruikelijk met Chinese artikelen.)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •