Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Elektrisch schema gezocht van climate control Diavia

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Elektrisch schema gezocht van climate control Diavia

    In mijn Audi 80 Cabrio B4 1994 zit Climate control van Diavia waarvan de bedienings-unit niets meer doet. Ik heb de auto zo gekocht met de gedachte dat ik dit wel even kon repareren. Wel erg opportunistisch gedacht voor iemand die geen ervaring heeft met het repareren van auto's. Omdat ik dacht, na wat zekeringen te hebben gecheckt, dat de bedieningsunit defect was heb ik deze al laten nakijken door TT-electronics in harderwijk. Na (heel) lang wachten hebben ze wel een condensator vervangen, die mogelijk kapot was, maar helaas was dit niet de oplossing en doet de unit nog steeds helemaal niets. Toen maar op zoek naar een andere unit. Na lang zoeken op internet heb ik via een sloopbedrijf in Spanje een andere bedienings-unit gevonden en gekocht. Helaas, ook deze unit doet helemaal niets. Omdat de kans erg klein is dat ik 2 units heb die defect zijn, denk ik dat het wel aan iets anders moet liggen.

    Om te snappen hoe de climate control van Diavia is geïnstalleerd ben ik op zoek naar elektrische schema's en/of diagrammen.
    ik heb al gezocht op internet maar tot nu toe niets gevonden helaas.

    Mijn vraag is dus:
    - Heeft iemand ervaring met het climate control systeem van Diavia en zijn er elektrische schema's beschikbaar?
    - Type nr: bedieningsunit: 428615800
    - er zit nog een 2e kastje bij met type nr: 428621300
    - hieronder een foto van de unit

    Aircobedieningunit.jpgIMG_1024.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard Re: Elektrisch schema gezocht van climate control Diavia

    Heb jij al wat vorderingen gemaakt sinds januari? Ik zit sinds gisteren met hetzelfde probleem😅

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Elektrisch schema gezocht van climate control Diavia

    Ja uiteindelijk bleek het een kabelbreuk te zijn. Helaas niet zelf opgelost maar erg goed geholpen door JDW automotivelectronics in Ermelo
    Laatst gewijzigd door hherksen; 05-09-20 om 16:32.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •