Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Gebruikssporen nieuwe xenon lampen

  1. #1

    Standaard Gebruikssporen nieuwe xenon lampen

    Via een webshop heb ik twee nieuwe Philips D5S xenon lampen gekocht voor mijn A6.
    Nu heb ik het vermoeden dat het gebruikte lampen zijn en dus niet nieuw zoals ze wel zijn verkocht.
    De verkoper heb ik gesproken en geeft aan dat ze zeker nieuw zijn. De sporen waaruit ik opmaak dat ze zijn gebruikt zijn normaal. Ik twijfel hieraan.

    Wat ik bijvoorbeeld zie zijn cirkelvormige krassen van de montage, inbrandsporen en bruine gloed in de xenon bulb zelf, lampvoet vol met vingerafdrukken en afwijkingen aan het etiket.

    Wie heeft vaker nieuwe xenon lampen in handen gehad en kan mijn vermoeden bevestigen/ontkrachtigen? Klopt het wat ik zie of heb ik er geen verstand van en maak ik me druk om niks?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gebruikssporen nieuwe xenon lampen

    Die lampen zijn absoluut gebruikt. Is duidelijk te zien. Ik heb zelf in het verleden wel eens xenon pitten vervangen, en dan zagen de nieuwe lampen er ook nieuw en ongebruikt uit. Deze gingen bij mij rechtsomkeert.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Datron Bekijk Berichten
    Via een webshop heb ik twee nieuwe Philips D5S xenon lampen gekocht voor mijn A6.
    Nu heb ik het vermoeden dat het gebruikte lampen zijn en dus niet nieuw zoals ze wel zijn verkocht.
    De verkoper heb ik gesproken en geeft aan dat ze zeker nieuw zijn. De sporen waaruit ik opmaak dat ze zijn gebruikt zijn normaal. Ik twijfel hieraan.

    Wat ik bijvoorbeeld zie zijn cirkelvormige krassen van de montage, inbrandsporen en bruine gloed in de xenon bulb zelf, lampvoet vol met vingerafdrukken en afwijkingen aan het etiket.

    Wie heeft vaker nieuwe xenon lampen in handen gehad en kan mijn vermoeden bevestigen/ontkrachtigen? Klopt het wat ik zie of heb ik er geen verstand van en maak ik me druk om niks?
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gebruikssporen nieuwe xenon lampen

    Zeker gebruikt. Mogelijk door iemand terug gestuurd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •