Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: Km- en dagteller doen het niet meer.

  1. #21

    Standaard

    Haha, heb ook hetzelfde probleem gehad. Oók onderweg naar de wintersport. Af en toe deed hij het weer. Ik heb voor een paar tientjes een nieuwe km-teller in mijn huidige klokkenwinkel gezet. En sindsdien geen problemen.

    Is inderdaad een bekend audi probleem.

    Als je bak sensor het niet meer doet dan geeft hij ook geen snelheid meer aan...

    Gerben

  2. #22

    Standaard

    Nou, dat is het gekke: van de week deed m`n snelheidsmeter het ook ff niet meer. Tevens waren de dag- en totaalteller er weer mee opgehouden. Na een klapje op het dash deed alles het weer.

    Rara, soldeerpuntjes?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Yup, ziet ernaar uit dat je er goedkoop vanaf komt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24

    Standaard

    Een mens mag ook wel eens geluk hebben...
    Iedereen bedankt voor de nuttige bijdragen
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #25

    Standaard

    Het uitvallen van je tellers wordt waarschijnlijk alleen maar erger. Bij mij hielp een tikje in het begin ook nog wel, later niet meer.

    Ik heb de contactpunten schoongespoten maar gisteren stopte de tellers er weer mee, een klein tikje en ze deden het weer. Nou ga ik de contactpunten maar doorsolderen, weet je tenminste zeker dat ze het blijven doen. Lichtverklikker is trouwens ook overleden bij mij, een goede reden om het spul er maar weer uit te halen.


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Die lichtverklikker is meestal het resultaat van een overleden portierschakelaar.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Die lichtverklikker is meestal het resultaat van een overleden portierschakelaar.
    Schakeld de eventueel overleden portierschakelaar ook de binnenverlichting aan en uit? Want bij het openen van de portieren gaat de binnenverlichting wel gewoon aan.

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ja, maar da's een dubbelpolige. Ik heb ook al eens meegemaakt dat de schakelaar nog wel de verlichting bediende en niet de zoemer. Andere schakelaar en de boel werkte weer.

    Geen idee of die lichtzoemer eigenlijk in het instru-paneel zit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ja, maar da's een dubbelpolige. Ik heb ook al eens meegemaakt dat de schakelaar nog wel de verlichting bediende en niet de zoemer. Andere schakelaar en de boel werkte weer.

    Geen idee of die lichtzoemer eigenlijk in het instru-paneel zit.
    Oke, dan zal ik eerst de portierschakelaar eens controlen.

    Ik weet eigenlijk niet of de zoemer in het instrumentenpaneel zit, ik dacht dat ik het ooit eens hier op het forum had gelezen.

  11. #30

    Standaard

    die zoemer hangt ergens onder het instrumente paneel ergens toch?

  12. #31

  13. #32

    Standaard

    Ik heb even gezocht hier op het forum en de lichtverklikker voor een B4 schijnt inderdaad achter het dashboard te zitten.

    Ik kan me nu trouwens ook vaag herinneren dat ik bij het inbouwen van mijn speakers een zoemer tegen kwam achter het opbergvak onder het stuur.

  14. #33

    Standaard

    Lichtverklikker deed het vandaag weer , de portierschakelaar zal dus inderdaad niet meer helemaal lekker zijn.

  15. #34
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Die zoemer in het opbergvak zou best die voor de oliedruk kunnen zijn...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •