Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: motor uit, ruiten automatisch naar boven?

  1. #1

    Standaard motor uit, ruiten automatisch naar boven?

    hallo jongens,
    ik heb A3 en tijdje geleden hoorde ik van iemand dat bij een a3 gaan de ruiten automatisch omhoog als je motor uitzet. klopt dit??? waarom lukt het niet bij mijn a3???
    graag jullie reacties.
    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    nee dit klopt niet, als je een comfortsluiting hebt op je a3 werkt dit op je afstandsbediening van de c.v., dus de sluitknop indrukken bij open ramen, en ze gaan automatisch dicht, bij openen hou je de knop in en gaan de ramen open.... heb je geen afstandsbediening, bij het dicht draaien van je slot de sleutel omdraaien en vast houden, dan sluiten je ramen ook... en werkt dit niet dan heb je waarschijnlijk geen comfortsluiting..

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon
    nee dit klopt niet, als je een comfortsluiting hebt op je a3 werkt dit op je afstandsbediening van de c.v., dus de sluitknop indrukken bij open ramen, en ze gaan automatisch dicht, bij openen hou je de knop in en gaan de ramen open.... heb je geen afstandsbediening, bij het dicht draaien van je slot de sleutel omdraaien en vast houden, dan sluiten je ramen ook... en werkt dit niet dan heb je waarschijnlijk geen comfortsluiting..
    vorige eigenaar van mijn auto heeft me verteld dat de auto wel comfortsluiting heeft, alleen is ie de afstandbediening kwijt geraakt.
    maar volgens jou lukt het ook bij dichtdraaien van slot. ik ga het proberen.
    alvast bedankt :wink:

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    vorige eigenaar van mijn auto heeft me verteld dat de auto wel comfortsluiting heeft, alleen is ie de afstandbediening kwijt geraakt.
    Hmmm, klinkt als: "is van een oud vrouwtje geweest"

    Je kunt checken of je comfortsluiting met afstandbediening hebt: Op je CV-pomp rechts achterin zit als het goed is het comfortsluiting ding aangesloten.

    En wat Leon zegt klopt. Sleutel erin op slot naar rechts draaien en sleutel een tijdje in die stand houden. vervolgens roetsen alle ramen keurig omhoog.
    Huidig transport= iets anders

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    vorige eigenaar van mijn auto heeft me verteld dat de auto wel comfortsluiting heeft, alleen is ie de afstandbediening kwijt geraakt.
    Hmmm, klinkt als: "is van een oud vrouwtje geweest"

    Je kunt checken of je comfortsluiting met afstandbediening hebt: Op je CV-pomp rechts achterin zit als het goed is het comfortsluiting ding aangesloten.

    En wat Leon zegt klopt. Sleutel erin op slot naar rechts draaien en sleutel een tijdje in die stand houden. vervolgens roetsen alle ramen keurig omhoog.
    ik heb 't geprobeerd, maar 't lukt nogsteeds niet, als ik motor uitzet en de sleutel weer naar rechts (contact) draai ,gaan het ramen niet dicht
    maar ik weet vrijwel zeker dat de auto comfortsluiting heeft want dichtgaan van het ramen worden wel geblokkeerd als er iets tussen ramen komt. (of wordt dat niet door een comfortsluiting systeem geregeld?)


  6. #6

    Standaard

    Alle opties moeten aan de hand van het PR-nummer achterhaald kunnen worden.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Alle opties moeten aan de hand van het PR-nummer achterhaald kunnen worden.

    je bedoelt die ene lange nummer die je mee nieuwe sleutel kunt bijbestellen?
    die heb ik dus. hoe kan ik dan via het PR-nummer alles achterhalen? via audidealer? doen ze dit gratis?

  8. Ad
  9. #8
    80B4ever
    Guest

    Standaard

    Ik denk dat je je sleutel in het PORTIERslot naar rechts moet houden en dan even vasthouden; niet in het CONTACTslot.

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    ik heb 't geprobeerd, maar 't lukt nogsteeds niet, als ik motor uitzet en de sleutel weer naar rechts (contact) draai ,gaan het ramen niet dicht
    Wacht even, je moet wel uitstappen en je sleutel in het deurslot steken om hem op slot te krijgen. En als je hem op slot draait hou je de sleutel enkele seconden in die stand. Dan gaan de ramen dicht als je comfortsluiting hebt.

    @ 80B4ever, wij plaatsten het bericht tegelijkertijd. Vandaar die echo :wink:
    Huidig transport= iets anders

  11. #10

    Standaard

    als je een c.v op afstand hebt is dat meestal gecombineerd met een alarmsysteem en zitten er ook altijd stickers op de ramen van het audi-alarmsysteem, en boven je gordels in het kunstof moeten dan je sensoren van het alarm zitten..

  12. #11

    Standaard Bedankt

    domdom dom dom vanme.
    maarrr eiindeeelijk is het me gelukt. ik moest de sleutel in de deurslot (NIET in contactslot) naar rechts draaien en ff zo houden.
    EINDELIJK
    ik bedankt jullie allemaal , jullie zijn echt geweldig. :wink:

  13. #12

    Standaard

    Als het met de sleutel werkt, kun denk ik ook een
    Votex Comfort afstandsbedining monteren
    erg makkelijk ( Audi Parts € 119,= )

    Succes, Frits

  14. #13
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard Re: Bedankt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    domdom dom dom vanme.
    Dat is HEEEEEL zachtjes uitgedrukt.... shame on you!!!
    Geen inspiratie zonder informatie!

  15. #14

    Standaard Re: Bedankt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    maarrr eiindeeelijk is het me gelukt. ik moest de sleutel in de deurslot (NIET in contactslot) naar rechts draaien en ff zo houden.
    Auw, startmotor...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  16. #15

    Standaard Re: motor uit, ruiten automatisch naar boven??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    hallo jongens,
    ik heb A3 en tijdje geleden hoorde ik van iemand dat bij een a3 gaan de ruiten automatisch omhoog als je motor uitzet. klopt dit??? waarom lukt het niet bij mijn a3???
    graag jullie reacties.
    alvast bedankt
    Een kennis van me heeft een A4 en als je `m uitzet en het portier op slot draait gaan na een minuut (omennabij) de ramen vanzelf dicht. Is dat standaard of een optie van het alarm dat erin zit?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #16

    Standaard

    Bij mijn A4`96 V20 Autom. gingen de ramen alleen
    maar dicht als ik de sleutel even aangedrukt hield,
    nu werkt het met de afstand bediening! eventueel
    vragen bij Audi Parts of dit op een A3 ook werkt met een Votex set, als je met de aansluiting van de
    Grijs/Bruine draad zit, moet je maar even contacten

  18. #17

    Standaard Re: motor uit, ruiten automatisch naar boven??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Een kennis van me heeft een A4 en als je `m uitzet en het portier op slot draait gaan na een minuut (omennabij) de ramen vanzelf dicht. Is dat standaard of een optie van het alarm dat erin zit?
    Hmm, dat zal ik zo eens uitproberen. Als dat zo is zou dat wel leuk zijn.
    Huidig transport= iets anders

  19. #18

    Standaard

    Ik zou in iedergeval eerst informeren of de aansluitingen met de 3 stekkers van de Votex set
    passen op de pomp van jou A3 ( zal wel het standaard zijn! ) de Grijs/Bruine draad moet
    naar de eerste stekker ( 1e Links boven ) bij je
    linkervoet en handle motorkap, achter de bekleding
    succes!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •