Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Alarm / Centrale vergrendeling

  1. #1

    Standaard Alarm / Centrale vergrendeling

    Hoi,

    Sinds gisteren heb ik het volgende probleem. Gisteren reageerde de centrale vergrendeling nog wel op de ab van mijn alarm, maar na 10 seconden gingen de knopjes weer automatisch omhoog en stond de auto gewoon open met alarm aan. Dacht dat het misschien iets met vocht te maken zou hebben vanwege overmatig regenval.

    Maar vandaag gaat ie niet eens meer op slot, gaat wel nog op alarm. Als ik dan met de sleutel de auto op slot wil doen, klikt ie even dicht en daarna direct weer open. Kofferbak krijg ik helemaal niet open :oops:

    Is dit een bekend probleem bij de oude Cabrio modellen en iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? :roll:

    Thanks, Frans

  2. #2

    Standaard

    het kan een (bijna) lege accu zijn dan wil de cv nog wel eens raar gaan doen

  3. #3

    Standaard

    Gisteren middag ging ik naar huis....en toen werkte alles weer. Onderweg naar huis bleef het 'dak open' lampje knipperen. Eenmaal thuis even gekeken of het dak werkte...dus niet.

    Maar vanochtend was alles weer normaal. Geen storingen whatsoever....vreemd. Wellicht een vocht probleem....vanwege overmatig regenval van de laatste week...

  4. #4

    Standaard

    Heb je een Tex-alarm ? Ik heb namelijk soms gelijksoortige storingen, die komen uit de module van het alarm.
    BEER: Helping ugly people have sex since 1792

  5. #5
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    FF langs Ploemen?
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT
    FF langs Ploemen?

    hahahaha..... :-D

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin.ke
    Heb je een Tex-alarm ? Ik heb namelijk soms gelijksoortige storingen, die komen uit de module van het alarm.
    Yep....dat vermoeden wij ook....maar goed...het werkt nu weer ok...dus ik vermoed toch een vocht probleem...

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •