Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Comfort-sluiting

  1. #1

    Standaard Comfort-sluiting

    ik heb een A3 uit '99 met comfortsluiting, ik heb een Texalarm erop zitten, klasse 3..... en mijn vraag was of dit is uit te breiden met dingen als op afstand starten, alarm af laten gaan op afstand ed. maar het belangrijkste

    kan ik ervoor zorgen dat mn ramen als ze open staan sluiten zodra ik mn auto op alarm zet, nu moet ik het eerst met de sleutel doen en dan het alarm erop

    is er niet iets te koop wat mn alarm dit laat doen ?

  2. #2

    Standaard

    volgens mij kun je met comfortsluiting als je de 'dicht' doen knop in gedrukt houd na het sluiten van de auto de ruiten dicht laten gaan.

  3. #3
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    er zijn inderdaad module te koop om voertuigen op afstand te bedienen starten voorverwarmen paniek- alarm ed dit is na te vragen bij de betere auto beveiligings bedrijven.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  4. #4

    Standaard

    Er is een Votex comfortbediening te koop bijv. bij Audiparts € 119,= icl. met twee handzenders, dit setje moet op de luchtpomp van de centrale vergrendeling gemonteerd worden, hiermee gaat alles opslot ( deuren,kofferbak,ramen,benz.klepje, en eventueel elektr.dak ) dit heeft alleen niks met het alarm te maken, en ik weet ook niet of dit op een andere auto past, op A4 in iedergeval wel, de knipperlichten knipperen ook bij het open en dicht doen!

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    als je comfortsluiting standaard op zit moet hij via het alarm ook de ramen dicht kunnen doen.Ik heb ook een klasse3 alarm en als ik mijn alarm aan doe gaan mijn zijramen en dakraam dicht. Dus het alarm moet gewoon doorgekoppeld worden met het alarmsysteem. Je hoeft niet speciaal een ander systeem te kopen
    Give thanks to jah


  6. #6
    Mark19's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Hoi Lorenzo,

    Indien je Audi inderdaad voorzien is van een comfortschakeling i.c.m. een texalarm dan kunnen de ramen en event. het dak op afstand gesloten worden.
    Mijn huidige A6 heeft ook een comfortschakeling en een texalarm, maar omdat het een ouder type alarm betreft (waarschijnlijk af dealer nieuw ingebouwd) met maar één knop op de handzenders gaan de ramen altijd standaard dicht zodra ik het alarm erop zet.
    Bij mijn vorige A6 is het alarm er niet direct ingezet, maar 1 jaar naderhand. Dit betrof een nieuwer type texalarm met 2 knopen op de handzenders. Een grote knop om het alarm erop te zetten en een kleintje om de ramen te sluiten en eventueel het ultra senor detectie systeem uit te schakelen. (indien je bv een hond of ander dier in de auto achter laat)
    Ik wist bij aanschaf ook niet dat er een comfortschakeling in zat, totdat een half jaar na aanschaf een monteur van de Audi dealer mij deze tip gaf, en warempel....

    Succes.

    Grtx. Mark

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •