Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Computer heeft de geest gegeven

  1. #1

    Standaard Computer heeft de geest gegeven

    Bij het inbouwen van me Cruice control is er iets goed mis gegaan. Er is een draad verkeerd aangesloten waarna de auto nergens meer op reageerde. Nu moet er dus een nieuwe computer in en heb geen idee waar die vandaan moet komen en wat zoiets moet kosten. Tips......

    Mijn computer is nu stuk is deze niet te wissen en opnieuw te programeren of nog andere mogelijkheden

    Tips/opmerkingen zijn zeer welkom zit met hanade in het haar!!!!!


    ALVAST bedankt !!!!!


    Robert :cry: :cry: :cry: :cry:

  2. #2

    Standaard

    Oops, dat zijn mindere dingen. Ik begrijp hieruit dat je zelf bent bezig geweest?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3

    Standaard

    nee, een vriend die inbouw station heeft is er mee bezig geweest en nu is ie kapot maar geen idee hoe dit op te lossen ???

  4. #4

    Standaard

    Hmm, klinkt misschien lullig maar hij heeft het "foutje" gemaakt. Kan hij het dan ook niet oplossen?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #5

    Standaard

    nee, je heb gelijk maar wou prijs ong. weten want duurd me allemaal veels te lang rij nuniet in me eigen wagentje en in ouwe golf op benzine kost me klauwen met geld dus een afweging maken of ding kopen en dan klaar of nog langer door kloten


  6. #6
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Even tussendoor...is de computer niet "afgeschermd" door iets van een zekering o.i.d. het lijt me nogal cru dat 1 verkeerde spanning/aansluiting meteen de hele comp sloopt.

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  7. #7

    Standaard

    Denk dat een nieuwe losse computer richting 1K gaat... :?
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Even tussendoor...is de computer niet "afgeschermd" door iets van een zekering o.i.d. het lijt me nogal cru dat 1 verkeerde spanning/aansluiting meteen de hele comp sloopt.

    Grtz. Arlo
    Ik was er wel vanuit gegaan dat jullie alle zekeringen en relais hebben nagekeken. Is dat ook zo?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  10. #9

    Standaard

    nee, alles is opnieuw nagemeten en is echt de computer. ondertussen is er een nieuwe computer onderweg. ik hou jullie op de hoogte......

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •