Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Schema elektrische antenne audi 80.

  1. #1
    2.3
    Guest

    Standaard Schema elektrische antenne audi 80.

    Ben gisteren bezig geweest om een hirschmann elektrische antenne in te bouwen in de B4.

    Hij zit erin maar,
    nu komen er 3 draden uit,1 massa die is al aangesloten,1 + en 1 stuurdraad.

    Na het wegtrekken van de kofferbakbedkleding zag ik 2 stekkers liggen,1 stekker met 2 connectoren die haaks op elkaar zaten,allebei witte stekkers,in de ene ging een wit draad in de andere een rood draad.

    Er lag ook nog een rode stekker los waar een dubbele witte draad inging.

    Even een beetje gemeten,en op een van de stekker stond sowieso een constante plus,dus lijkt het mijn logisch dat de andere een stuurdraad is,en de andere een massa?

    Ik neem aan dat er origineel al een elektrische antenne in heeft gezeten dan?
    Iemand die hier een schema van heeft,of waar ik die stuurdraad kan oppikken?
    Hij zit namelijk niet in mijn ISO-blok,die heb ik er zelf in moeten monteren heelaas.

    Scheelt me weer een draad trekken iig,ik neem aan dat die kabel dan gewoon in de linker dorpelgoot loopt?

  2. #2
    2.3
    Guest

    Standaard

    Iemand mischien een suggestie?

  3. #3

    Standaard

    je kan de schakeldraad bij de radio los nemen.
    dan verbind je hem bij de radio door met een los stuk draad.(+/- 2 meter)
    dan van een ohmmeter de ene meetpen op het losse stuk draad zetten, en de met de andere de stekkers langs gaan.
    als je ohmmeter uitslaat (+/- 0,5 ohm) heb je de goede draad te pakken.

  4. #4

    Standaard

    Je kan het stuursignaal aan de versterker aftakken, of aan de cd lader. Of aan één van de geschakelde uitgangen achteraan de radio (dit staat normaal in de radiohandleiding)
    A winner is not one who never fails, but one who never quits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •