Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: Navigatie RNS E vragen

  1. #61
    volvos60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    46
    Posts
    795
    Kudos
    0

    Standaard

    Sorry...
    Ik meen dat de SD-kaartjes max 256 MB mogen zijn.
    wat ik ervaar is dat sommige mp3-tjes en zelfs complete 'mappen' niet worden gezien. Die overigens op de PC wel gewoon zichtbaar zijn.
    Verder is het een perfect systeem hoor.[/quote]

    Effe goed zoeken op dit forum. Je moet max 100 nummers per map aanmaken, speelt het het met gemak af..(heb zelf 2 x 1gig in mijn dash nooit geen problemen)
    Stel mezelf altijd grote doelen.....Kan ik ze tenminste niet missen (loesje)

  2. #62

    Standaard

    Mijn mapjes corresponderen met de cd's die ik heb, dus max 20 nr's per map. Dank voor de tip!

  3. #63

    Standaard

    Waar ik nog mee zit trouwens...Ik moet nog een DVD speler kwijt. Mijn eerste gedachte was om dit in m'n dashboard te doen, maar nadat ik de prijs hoorde van een enkel din voorbereid kastje was dat plan gauw over. :-?

    Nu heb ik zonet in m'n kofferbak gekeken hoe de kleine navi unit in de linker zijkant was weggebouwd. Dat is een hele behuizing, voor zo op het eerste gezicht enkel din... :roll: Iemand hier bekend mee? Kan ik, los vd stekkers uiteraard, dit gebruiken om een DVD speler te gebruiken, of moet de hele behuizing eruit om ruimte te maken voor een losse plaatsing?

    Tips zijn welkom aangezien ik hem woensdag weg wil brengen voor inbouw, en de speler nog niet eens heb aangeschaft....

  4. #64

    Standaard

    Bij mij is de DVD speler naast de CD-wisselaar in het handschoenenkastje ingebouwd.....past perfect...

  5. #65

    Standaard

    Kun je daar eens een foto van posten? Ik heb geen cd wisselaar voorbereiding in mijn kastje zitten dus dat gaat niet werken ben ik bang. De unit waar mijn kleine navigatie inzat is precies groot genoeg voor enkel din, zonder slede. Ik weet alleen niet waar hij dan in vastklikt, dat moet ik nog even bekijken.

    Gisteren wat zitten zoeken naar DVD spelers via kieskeurig .nl en marktplaats. Ik wil niet meer uitgeven dan EUR 200 aan zo´n speler, maar wat een zooi (uiterlijk) verkopen ze zeg! Wie weet nog een knap model/ merk wat binnen mijn budget past, met infraroodoog?


  6. #66

    Standaard

    www.rondevries.nl

    weet niet of het iets is..... vanaf 99 euri's, da's niet veel...met externe IR sensor..
    Ik zal deze week wel ff een paar foto's uppen....

  7. #67

    Standaard

    Thanks! Had daar ook al even gekeken, maar die Skytronic is niet enkel din...

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volvos60
    wat ik ervaar is dat sommige mp3-tjes en zelfs complete 'mappen' niet worden gezien. Die overigens op de PC wel gewoon zichtbaar zijn.
    Verder is het een perfect systeem hoor.
    Bestanden mogen maar een maximaal aantal karakters hebben anders zijn ze niet te zien op de RNS-E terwijl ze wel op het kaartje staan.
    Audi A3 (11/2005) 2.0 TDi, s-line
    Audi A5 (01/2010) Coupé 2.7 TDi, s-line
    Audi A4 (12/2015) Avant Sport, 2.0 tfsi Ultra, s-line

  10. #69

    Standaard

    Bestanden mogen maar een maximaal aantal karakters hebben anders zijn ze niet te zien op de RNS-E terwijl ze wel op het kaartje staan.
    Kan zijn, maar ik heb ook al nr´s met een ´korte naam´ die hij niet kan vinden. :roll: Ik ben nu de namen per mapje aan het aanpassen met nr. ´s er voor zodat ik straks precies kan zien welke er ´uit de lijst vallen´.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •