Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: xenon; help!! ik kom er niet meer uit!!

  1. #1

    Standaard xenon; help!! ik kom er niet meer uit!!

    Hallo mensen!

    Ik kom er niet meer uit. Gisteren een setje xenon op de kop getikt en dacht dat het grootste probleem die kastjes (die er bij zitten) te bevestigen was.

    Echter, niets is minder waar. Hoe de F werkt dat? Ik wordt helemaal gek!

    Mijn probleem is het volgende;
    De draadjes die het H1 lampje in de lens (dimlicht) aansturen moeten dus los en onaangesloten in de unit blijven.. vind ik al een vreemde gedachte. De blauwe ok.. die is namelijk ook direcht op de H1 fitting aangesloten, maar wat doe ik dan met de bruine? Moet die ook los in de unit blijven of moet die wel aangesloten worden?

    En aangezien in de facelift koplamen heb zijn mijn draadjes van de oude bedrading en de draden die bij de facelift unit hoorde aan elkaar dmv een stekker. Ik wil er niet het verkeerde draadje uittrekken want die krijg ik er nooit meer terug in..

    Dus weet ook iemand welke kleur (van de oude bedrading) voor dimlicht is. En mijn bedrading die uit dat kastje komt heeft 2 uiteinden.. Aan welke kleuren moeten deze?

    Pfff.. ik zit letterlijk met mijn handen in het haar! Waar ben ik toch aan begonnen? :cry:

    Misschien wel handig; ik rijden een A3 1.8T uit 98

    Alvast bedankt mensen

  2. #2

    Standaard

    Bruin is massa, de andere twee kun je uitmeten.

    Verder kan ik hier je setje niet zien, maar paniek is een slechte raddgever.

    Misschien is het handig om een paar foto's te plaatsen, en evt. een scan van het inbouwschema.

    Ben je zo klaar... ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  3. #3

    Standaard

    Een vriend van me is net langs geweest met een poging mij te helpen. We zijn samen nog niet veel wijzer geworden..

    Morgen nog maar een poging ondernemen na mn werk. Het moet toch te doen zijn dacht ik zo.. Ik zal proberen dan ook een foto of een paar te plaatsen. Ik doe er vandaag niks meer aan want zo lukt het toch niet. Morgen met goeie moed opnieuw proberen.

    Ik ga een biertje drinken met mn vrienden. Bedankt voor je hulp!

    groeten tim

  4. #4

    Standaard

    Is okay, en als je de logica doorhebt, valt het best mee hoor... ;-)

    Proost!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #5

    Standaard

    YESSS! ze zitten er in! 8)

    In de paniek er helemaal niet aangedacht dat in mn vriendengroep een electriciën zit.. :idea:
    Dus na vanmiddag een half uurtje te hebben gekloot werkte het in no-time.
    Units en bumper terug en deze meneer gaat de weg weer op met heuze xenon in zn audi :-D

    Helaas kan ik geen fototje uploaden omdat ik mn bluetoothstick kwijt ben, maar die zal in de loop van de week in dit topicje nog verschijnen.

    Ik ben van plan om toch wat activer op audiforum te gaan worden want ik heb nog enkele kleinigheidjes die ik met behulp van jullie (ook in oude topics want ik gebruik de zoekfunctie :idea: ) wellicht zelf op kan lossen. Bespaard me een mooie cent bij de garage en dus sneller geld voor een nieuwe mod! En misschien kan ik met het kleine beetje kennis dat ik heb ook nog iemand anders helpen..

    Als ik mn stick heb teruggevonden zal ik me ook eens voorstellen in het daarvoor bedoelde topic.

    Maar in ieder geval bedankt voor de steun!
    groeten tim


  6. #6

    Standaard

    YW!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •