Ohja, alle sensoren zijn nagekeken en schoongemaakt.
Sinds kort heeft de a6 problemen.
onderweg op de snelweg is de motor ineens op 5 pitten gaan lopen en brand het ESP/ASR lampje continu (geel lampje met driehoek en uitroepteken binnenin)
Uitgelezen en er wordt een melding "onderbreking in cilinder 4" gegeven.
De garage is er nog mee bezig maar gaf aa dat het een kabelbreuk kan zijn of het injectiesysteem kapot is maar ze weten het niet zeker.
Zijn er nog andere alternatieven (bobine?) of is de diagnose goed.
Zijn er collega's met ervaring in deze.
De bobine is uiteraard een mogelijkheid, heeft jouw auto voor elke cylinder een aparte bobine? Ik heb het probleem ook met mn A8, en na drie weken tobben zijn we er hoogstwaarschijnlijk uit, en is het een regelapparaat voor de ontsteking, vanuit het motormanagement. (zo heb ik het tenminste begrepen). Woensdag moet het opgelost zijn, dus wellicht heb jij een soortgelijk probleem. (voor mijn A8 zijn de kosten 700 eurootjes ( maar dat terzeide)