Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Modificatie

  1. #1

    Standaard Modificatie

    Gisteren onze A4 Avant 2.0 Multitronic opgehaald. Wat wil het geval? Mijn buurman komt binnen wandelen en wist te vertellen dat Audi's met een multitronic gemodificeerd moeten worden. Dit zou door de garage gedaan worden (gratis) mits de auto jonger is dan 5 jaar en of minder dat 150k gelopen heeft. Nu snappen jullie het al, die van ons is dus van maart 2002 en heeft 116k gelopen. Volgens hem zijn dan de kosten (ca € 1400,=) voor ons! Dit alles volgens de neef van mijn buurman!. Nu ben ik, voordat ik dit forum vond, aan het Googelen geweest, maar ik kan hier helemaal niks over vinden. Nu is mijn vraag aan dit forum, weten jullie hier iets van? Het schijnt te maken te hebben met het toerental en het schakelen. Als dit werkelijk zo is moet ik er achter zien te komen of de Audi van ons gemodificeerd is. Zo niet, dan zal ik de dealer aan zijn jas moeten trekken........

  2. #2
    audimechanic
    Guest

    Standaard

    Jups, andere koppelomvormer met meer trappen.

    Ik denk dat als je een Brief aan pon schrijft met aanvraag Coulance dat je nog wel een kans heeft gezien zijn kilomterstand.

    heb je hem bij de Dealer gekocht? Dat is wel een Pre voor Coulance.

    Doe het nog wel dit jaar!

    Succes.

    (eerst navraag doen bij Dealer of er een andere koppelomvormer in zit!)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audimechanic
    Jups, andere koppelomvormer met meer trappen.

    Ik denk dat als je een Brief aan pon schrijft met aanvraag Coulance dat je nog wel een kans heeft gezien zijn kilomterstand.

    heb je hem bij de Dealer gekocht? Dat is wel een Pre voor Coulance.

    Doe het nog wel dit jaar!

    Succes.

    (eerst navraag doen bij Dealer of er een andere koppelomvormer in zit!)
    Een koppelomvormer heeft geen 'trappen' en W. praat over een Multitronic, geen conventionele automaatbak...
    De multitronic heeft geen koppelomvormer, maar een lamellenkoppeling met 6 lamellen die moet worden omgebouwd naar 7 lamellen.
    Alles kan hier wel weer uitgelegd worden, hoe/wat/waarom, maar dat is niet nodig.
    Als je de zoekfunctie gebruikt, zijn hier veel topics over te vinden, vol met informatie/ervaringen/tips etc... er is genoeg over geschreven.
    Succes!
    Huidig: '98 A4 Limousine 1.8 20V ADR Quattro
    Vorig: '91 80 type 89 1.8S Comfort Edition

  4. #4
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.528
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  5. #5
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    dus slot erop.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •