Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Inleren sleutels voor 1998er Audi A4 1.9TDI

  1. #1

    Standaard Inleren sleutels voor 1998er Audi A4 1.9TDI

    Vandaag heel de dag aan het kloten geweest om twee klapsleutels met transponders in te leren op mijn tacho. Alles is nu klaar, de sleutels zijn geslepen, CV centrale, afst.bed. en alles werkt, alleen de transponders moeten nog ingeleerd worden.Hiervoor had ik een kabel gekocht:

    http://www.obdtools.nl/obd/default.a...0mE83BnRGpJ82t

    Helaas kan ik de PIN niet uitlezen van mijn 1998er TDI tacho, blijkbaar niet compatible. Daarna geprobeerd een 1997er 1.8T tacho geprobeerd in te leren als test, maar ook deze deed het niet. Bij het inlezen van de PIN krijg je een foutmelding dat het lezen van de PIN niet mogelijk is.

    Wie kan me even helpen met het inleren van de sleutels? Na 70 euro kwijt te zijn voor een kabel voel ik er niet direct veel voor om nog eens XX euro af te tikken bij de dealer.
    BMW Z4 sDrive35is. Ooit weer een Audi?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toink Bekijk Berichten
    Vandaag heel de dag aan het kloten geweest om twee klapsleutels met transponders in te leren op mijn tacho. Alles is nu klaar, de sleutels zijn geslepen, CV centrale, afst.bed. en alles werkt, alleen de transponders moeten nog ingeleerd worden.Hiervoor had ik een kabel gekocht:

    http://www.obdtools.nl/obd/default.a...0mE83BnRGpJ82t

    Helaas kan ik de PIN niet uitlezen van mijn 1998er TDI tacho, blijkbaar niet compatible. Daarna geprobeerd een 1997er 1.8T tacho geprobeerd in te leren als test, maar ook deze deed het niet. Bij het inlezen van de PIN krijg je een foutmelding dat het lezen van de PIN niet mogelijk is.

    Wie kan me even helpen met het inleren van de sleutels? Na 70 euro kwijt te zijn voor een kabel voel ik er niet direct veel voor om nog eens XX euro af te tikken bij de dealer.

    Ik begreep van mijn dealer dat het opvragen van de de code van de sleutel uitsluitend mogelijk is door de dealer. Hij zou inloggen in het systeem van Audi.com en op basis van een kopie van je paspoort een code ontvangen....
    Kostte mij slechts 29 euro.

    Succes!
    Groet,
    Kees

  3. #3

    Standaard

    Dan heb je dus de code, maar dan moet je ze nog steeds inleren op je transponder... en ik kan met een VAGTacho kabel geen verbinding krijgen met de tacho waarmee je de sleutel moet inleren.
    BMW Z4 sDrive35is. Ooit weer een Audi?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •