Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: mistlampen audi 80 2.3

  1. #1

    Standaard mistlampen audi 80 2.3

    hallo,

    ik heb mistlampen gekocht voor in de voorbumper. nu wilde ik ze aan gaan sluiten, ik heb gezien dat er al kabels onder de motorkap liggen voor de mistlampen. maar hier staat dus geen 12 volt op. ik heb in de auto ook geen schakelaar voor de voormistlampen. is deze kabel al voorbereid in de zekeringkast? en zoja hoe moet ik de knop dan verder aansluiten.

    gr
    Herman

  2. #2

    Standaard

    ben intussen een stuk verder, zou alleen nog graag willen weten waar de kabel die van de mistlampen af komen heen gaan. ik kan ze nergens vinden...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman1988 Bekijk Berichten
    hallo,

    ik heb mistlampen gekocht voor in de voorbumper. nu wilde ik ze aan gaan sluiten, ik heb gezien dat er al kabels onder de motorkap liggen voor de mistlampen. maar hier staat dus geen 12 volt op. ik heb in de auto ook geen schakelaar voor de voormistlampen. is deze kabel al voorbereid in de zekeringkast? en zoja hoe moet ik de knop dan verder aansluiten.

    gr
    Herman
    Die draden endigen in een van de koppelblokken onder je stuur. Daar komen alle kabelbomen samen. Van daaruit kun je verder je eigen draadboompje maken
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  4. #4

    Standaard

    ok bedankt, zal morgen is kijken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •