Hallo allemaal,

Ik heb een Audi 80 B4 uit '93 waarbij ik problemen met het alarmsysteem heb.
Tijdje terug had ik de batterij uit de originele sleutel overgezet naar de reserve sleutel met het idee om even te kijken of die het doet. De auto reageerde niet op die sleutel, dus batterij maar weer teruggezet naar originele sleutel, maar die deed het ook niet meer. Balen natuurlijk, het hele alarmsysteem 'offline' gezet met het kleine sleuteltje en auto maar even tijdelijk van t slot halen met de sleutel, want een mens moet toch in z'n auto kunnen.

Toen kwam ik her en der wat dingen tegen over het opnieuw inlezen van de sleutel; met de ene sleutel t contact aanzetten en met de andere de deur open en dicht draaien en op t knopje drukken en dat blijven herhalen, geen succes. Iemand id-en hoe ik dit weer werkend kan krijgen? Het gaat hier overigens over een losse zenderunit die aan de sleutelring hangt, niet zoeen waarbij de sleutel geïntegreerd is bij de zender. Ik weet niet of dat uitmaakt? Het alarmsysteem is wel van Audi; of er zat (inmiddels eraf gesleten) in ieder geval een audi stickertje op.

Tanx, alvast