Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: bestuurders raam doet het niet

  1. #1

    Standaard bestuurders raam doet het niet

    hallo audi fan,s

    ik heb een probleem met mijn ruit
    motertje loopt als ik er stroom opzet ,
    maar werkt niet op de schakelaar
    weet iemand waar het probleem zit?
    heb een audi cabrio 2,3e bwj 91

    bvd andy

  2. #2

    Standaard

    Hetzelfde probleem heb ik ook. Ben zelf niet zo'n technisch dus kan het niet verhelpen. Maar zou wel willen weten waar het aan ligt. Bij mij is het ook het raam aan de inzittende zijde, die ik met geen mogelijkheid open krijg.
    Heb je al een idee hoe het komt? Of dat er een oplossing is die GEEN honderden euro's kost.....

    Gegroet

    Audi Cabrio 2.3 1992
    Rood = De doodsstrijd van de natuur; gure najaarsstormen stellen hoge eisen aan het uithoudingsvermogen van de mens, die zich uiteindelijk moet terugtrekken uit de barre natuur in de beslotenheid van de eigen groep. Door het gedwongen samenzijn ontstaan heftige discussies, daar men de tijd heeft om overal dieper op in te gaan. Oud zeer wordt opgerakeld, tot de bodem uitgezocht en gewroken. Om te overleven als individu in de groep, wordt van een ieder absolute loyaliteit geëist. Dat weerspiegelt de kleur rood....

  3. #3
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.544
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2,3 liter Bekijk Berichten
    motertje loopt als ik er stroom opzet ,
    maar werkt niet op de schakelaar
    De schakelaar ?

    Het deur-paneel van een Cabrio is eenvoudig te verwijderen waarna je de schakelaar, kost zo'n 25 euro bij een dealer, makkelijk kunt vervangen (stekkertje er uit, stekkertje er in)
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk Berichten
    De schakelaar ?

    Het deur-paneel van een Cabrio is eenvoudig te verwijderen waarna je de schakelaar, kost zo'n 25 euro bij een dealer, makkelijk kunt vervangen (stekkertje er uit, stekkertje er in)
    hoi

    schakelaar is het niet heb ik al geprobeerd
    als ik de schakelaar indruk hoor je wel het relais klikken

  5. #5
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.544
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Dat zegt helemaal niks.
    Bij mijn Cabrio was de ramen-knop in de middenconsole kaduuk. Klikte dat het een lieve lust was maar er gebeurde geen bal. Doormeten liet zien dat het ding zo dood was als een pier.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk Berichten
    Dat zegt helemaal niks.
    Bij mijn Cabrio was de ramen-knop in de middenconsole kaduuk. Klikte dat het een lieve lust was maar er gebeurde geen bal. Doormeten liet zien dat het ding zo dood was als een pier.
    hey steven

    heb hem doorgemeten schakelaar is in orde
    maar de kabel die naar het motertje van het raam loopt geeft geen stroom
    denk een kabelbreuk dan
    misschien tussn de deur en de auto

    mvg andy

  7. #7

    Standaard

    Onlangs ook een probleem gehad met de ruit langs de kant van de inzittende in mijn coupé. Schakelaar werkte, relais schakelde maar werd zeer warm. Uiteindelijk was het probleem het raammechanisme: dit werkt met een stalen kabel die langs beide kanten op en afrolt in een plastieken wieltje. Daar was de stalen kabel versprongen en zat vast waardoor de motor niet doordraaide, teveel amperes nodig had en de relais warm liep. De stalen kabel mooi opgerolt en alles werkt weer prima. Het mechanisme is direct verbonden aan het motortje.

  8. Ad
  9. #8

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dewinnefr Bekijk Berichten
    Onlangs ook een probleem gehad met de ruit langs de kant van de inzittende in mijn coupé. Schakelaar werkte, relais schakelde maar werd zeer warm. Uiteindelijk was het probleem het raammechanisme: dit werkt met een stalen kabel die langs beide kanten op en afrolt in een plastieken wieltje. Daar was de stalen kabel versprongen en zat vast waardoor de motor niet doordraaide, teveel amperes nodig had en de relais warm liep. De stalen kabel mooi opgerolt en alles werkt weer prima. Het mechanisme is direct verbonden aan het motortje.
    hoi

    maar als ik de accu meteen op het motertje aansluit dan gaat hy gewoon naar onder en naar boven

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •