Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: startonderbreker (met of zonder?)

  1. #1

    Standaard startonderbreker (met of zonder?)

    vraag: ik heb in m`n audi een startonderbreker met een ab.. aan het kastje wat in de auto is ingebouwd zitten heel veel draden.. nou zag ik datzelfde kastje ook bij iemand anders in de auto zitten en die heeft met datzelfde kastje en ab dus ook deurvergrendeling.. nou ben ik niet op de hoogte van het hoe en wat van die dingen maar als er zoveel bedrading bij mij aan dat kastje zit, kan het dan niet zijn dat ook bij mij die deurvergrendeling erop zit,maar dat ie gewoon niet verder is uitgebouwd/ingebouwd?

    iemand hier wel verstand van?
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  2. #2

    Standaard Re: startonderbreker (met of zonder?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kater70
    vraag: ik heb in m`n audi een startonderbreker met een ab.. aan het kastje wat in de auto is ingebouwd zitten heel veel draden.. nou zag ik datzelfde kastje ook bij iemand anders in de auto zitten en die heeft met datzelfde kastje en ab dus ook deurvergrendeling.. nou ben ik niet op de hoogte van het hoe en wat van die dingen maar als er zoveel bedrading bij mij aan dat kastje zit, kan het dan niet zijn dat ook bij mij die deurvergrendeling erop zit,maar dat ie gewoon niet verder is uitgebouwd/ingebouwd? :?:

    iemand hier wel verstand van?
    Waarschijnlijk is de kabelboom hetzelfde voor alle uitvoeringen (aangezien die paar draadjes goedkoper zijn dan dertig verschillende uitvoeringen maken). De dure onderdelen (vacuumpomp, stelmotoren - of hoe je die dingen bij de sloten noemen wil -) zullen waarschijnlijk ontbreken. In het kastje kunnen natuurlijk ook nog verschillen zijn (of bedoel je met hetzelfde kastje 'met hetzelfde onderdeel nummer').
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #3

    Standaard

    weet ik dus niet.. heb ik,met m`n stomme kop, natuurlijk, niet naar gekeken.. :oops:
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •