Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: cobra startblokkering

  1. #1

    Standaard cobra startblokkering

    In mijn audi 80 avant 1993 zit een startblokkering van het merk cobra
    ik ben op zoek naar een dealer van dit merk in noord holland
    wie weet er een.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.879
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Google is een erg handige site, scheelt veel vragen...


    http://www.weijtec.nl/

    in Zaandam!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: cobra startblokkering

    Hallo, eventjes dit topic van onder 't stof halen.

    Ik heb onlangs een Audi 80 2.0E 16V quattro Competition van bouwjaar 1994 gekocht, daar zit een Cobra alarm op met ook die startblokkering.
    (de Compi is trouwens oorspronkelijk van Frankrijk)

    Nu, ik heb daar een paar vraagjes over, want in de pakken facturen en andere informatie over die auto vind ik daarover niets terug...

    Werden zo'n Cobra alarmen van fabriek af geïnstalleerd in de Audi's, of werd dit achteraf gedaan?

    Het enigste wat ik liggen heb van dat alarm is een "Emergency key card" van Delta Elettronica (de vroegere naam van het bedrijf). Met daar op een code (B/M 10xxx).

    Ik heb daar nog een afstandbediening van waarmee ik zowel mijn deuren kan open doen als deze startblokkering uit te schakelen en ook 't alarm uit te schakelen.
    Het "probleem" stelt zich nu wel dat deze afstandbediening dringend aan vervanging toe is en ook niet meer zo goed werkt, daarom wilde ik een andere afstandbediening kopen (in het genre van zoiets -> http://cgi.ebay.de/Funkfernbedienung...e_Zubeh%C3%B6r).
    Maar dat is alleen maar voor mijn centrale vergrendeling, hoe kan ik dat nu regelen voor mijn Cobra alarm??

    Zijn er nog mogelijkheden of bedrijven die daar nog onderdelen/een soort van dienst van verkoop/database van hebben zodat ik gelijk welk andere afstandbediening daarop kan instellen of is dit niet meer te vinden?

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Spillies; 15-08-10 om 02:13.
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  4. #4

    Standaard Re: cobra startblokkering

    Elke dag eens hier komen kijken, maar niemand die iets weet?

    Heb weinig zin om 't er allemaal uit te gooien en iets anders van alarm te gaan gebruiken, want 't werkt perfect. Buiten de afstandbediening dan...
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •