Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 78 van de 78

Onderwerp: [A4] Meer lichtopbrengst gewenst

  1. #61

    Standaard

    Heb Blue Vision gehaald... Qua donkere weggetjes enzo, komt misschien 1x per jaar voor, en dan heb ik geen haast... Lees dat BV er niet geweldig uitkomt, maar het zal zeker beter zijn dan origineel...
    '01 A4 B5 Avant TDI 85kW

  2. #62

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Volgens mij kan je beter Osram Cool Blue nemen

    Heb de dimlichten, echt een geweldige kwaliteit!!
    Krijg hopelijk morgen me stadslichten binnen
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Even een lijstje gemaakt...

    - Osram cool blue
    - Osram Gold-lampen
    - Philips Bleu Vision
    - Philips Vison Plus

    Ik ga toch eens rondkijken of ik de osram cool bleu ga zoeken.

    Maar het zal er in iedergeval op vooruit gaan. Ik ben benieuwd...
    Mag ik hier nog aan toevoegen de Philips Power 2 Night range, ook 150 % meer licht t.o.v. "normale" lampen. Hebben ook zo'n mooi blauw kapje voorop, kosten € 30,- per set van 2 bij o.a. Mascotte Automaterialen,
    P.S. Het is wel belangrijk dat je aangeeft of het voor een reflector- of een projectiekoplamp is. :idea:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Chris-A4:

    Ik weet niet of je die 5W stadslichten besteld heb bij de conrad? Maar ik heb ze gister binnengekregen en gisteravond foto's gemaakt!!

    Het resultaat is precies zoals ik wilde, het stadslicht is net zo wit als het dimlicht en het resultaat is oogverblindend

    Ik zou ze gewoon kopen als ik jou was, het is precies wat je wilt!!

    Zie bijlage voor pics
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
    Ik weet niet of je die 5W stadslichten besteld heb bij de conrad?
    Welke lampjes heb je nou precies besteld. Ik heb even gekeken op de site van Conrad... Maar ik kon zo snel even niet zien welke ik moest bestellen.

    Gisteren was ik bij de Halffords helaas idd geen Osram...

    BTW: ziet er netjes uit nu bij jou. Alles mooi wit. En een mooie lichtopbrengst. Heb je nu "verder" zicht? Dus dat het licht meer meters voor je uit verlicht?
    Huidig transport= iets anders


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    tja zeker 2 keer zo ver... dus zeker 6 a 7 meter meer zicht, als het niet meer is (moeilijk in te schatten)

    Scheelt echt super veel!!!

    Met die oude lampen moest ik zelfs voorzichtig rijden omdat ik geen REET zag, nu zie ik veel meer

    Dit zijn de stadslichtjes van conrad die ik heb:

    Cool Blue HCB Stadslicht

    Bestelnr: 853455

    Is 1 pakje met 2 lichtjes erin, prijs: 23.25 EUR

    In ieder geval, ik zou het gewoon kopen als ik jou was, krijg je zeker geen spijt van!

    Gr. Sander
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  7. #67

    Standaard

    ik zou geen osram halen, die van mij zijn allebei kapot na 4 maanden gebruik, ik had al ergens gelezen volgens mij dat deze zo snel kapot gingen
    Audi V8 Fan!

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    ik zou voor ik ze bestelde wel even kijken welke fitting het is

  10. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kliko
    ik zou geen osram halen, die van mij zijn allebei kapot na 4 maanden gebruik, ik had al ergens gelezen volgens mij dat deze zo snel kapot gingen
    Ja do'h misschien had jij wel verotte lampen, jouw kapotte lamp maakt niet gelijk de hele osram blue line een ramp ;-)

    netzals dat ik pech had met mijn 18inch velg houd niet in dat alle 18inch velgen verrot zijn :P

  11. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kliko
    ik zou geen osram halen, die van mij zijn allebei kapot na 4 maanden gebruik, ik had al ergens gelezen volgens mij dat deze zo snel kapot gingen
    Ja doja maar ik heb er ook bij neergezet dat ik ergens heb gelezen dat ze snel kapot gingen, maar ik weet niet meer waar dat was, van mij mag je kopen wat je wilt, dat ze iets feller en witter licht geven is een feit!
    Audi V8 Fan!

  12. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kliko
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kliko
    ik zou geen osram halen, die van mij zijn allebei kapot na 4 maanden gebruik, ik had al ergens gelezen volgens mij dat deze zo snel kapot gingen
    Ja doja maar ik heb er ook bij neergezet dat ik ergens heb gelezen dat ze snel kapot gingen, maar ik weet niet meer waar dat was, van mij mag je kopen wat je wilt, dat ze iets feller en witter licht geven is een feit!


    Niet boos worden ik bedoel het goed ... (rook al sinds 1 jan. niet meer dus beetje opgefokt! )

  13. #72

    Standaard

    @Haris

    Ben niet boos joh, zo ben ik niet, geen probleem en houdt het vol zou ik zeggen, veel sterkte!

    Ken genoeg vrienden die stoppen en na 2 dagen weer beginnen
    Audi V8 Fan!

  14. #73

    Standaard

    Er zijn ook H7 lampen van 100watt. Mag geloof ik niet, maar zit wel veel licht in. Je vindt ze via google wel.

  15. #74

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door javaboon
    Er zijn ook H7 lampen van 100watt. Mag geloof ik niet, maar zit wel veel licht in. Je vindt ze via google wel.
    Tja die blijken niet helemaal veilig te zijn, je hele koplamp unit/behuizing kan hierdoor smelten (door de hitte die er vanaf komt) en dat wil je niet, zeker niet als 1 unit al 450 euro kost :?
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  16. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
    Dit zijn de stadslichtjes van conrad die ik heb:

    Cool Blue HCB Stadslicht

    Bestelnr: 853455

    Is 1 pakje met 2 lichtjes erin, prijs: 23.25 EUR
    Thxs, ik zal eens op die site gaan snuffelen hoe ik dat ga bestellen.

    Ik hoop eigenlijk niet dat ik na 4 maanden weer een nieuw setje erin mag schroeven... dat schiet natuurlijk niet op. Maar ja, we zien wel.

    Nu nog even kijken welk type (H nogwat) dim/grootlicht erin moet :roll:

    En die 100 watt dingen lijken mij geen goed plan. De face-lift units van de A4 zijn best prijzig. Daar ga ik liever niet mee expirimenteren...
    Huidig transport= iets anders

  17. #76

    Standaard

    Ik had ook het probleem van weinig licht uit
    projectiekoplampen....
    Heb ze gewoon iets hoger afgesteld.......
    probleem opgelost... tot de APK...

    Heb wel philips bleu vision met blauwachtige stads-
    lichten....stta zeer mooi!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Solo AUDI per me!!
    A4TON

  18. #77

    Standaard

    Probeer die nieuwe Philips lampen ( X-treme power) maar eens! heb ze er sinds begin november inzitten, zomaar even 80 % meer licht dan standaard halogeenlampen, beslist een aanrader!

    Ook niet te versmaden zijn de Power2nights
    (150 % meer licht als standaard)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  19. #78
    mcoster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Blue Vision

    Heb vandaag setje blue vision in m'n A4 laten zetten. Echt goed, was in de werkplaats en heb kort de auto gezien met 1 origineel en 1 blue vision. Waanzinnig verschil als je ze zo naast elkaar ziet!

    Mooi blauw licht en het setje is compleet stads/dimlicht. Ken Osram lampen niet, misschien had ik die moeten nemen. Maar ik ben in ieder geval zeer tevreden over het wittere licht (het is idd niet veel sterker, daarvoor moet je dus die Vision Plus etc hebben) en de 'Xenon look'

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •