Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: "Watchdog" functie op Audi klasse III alarm standaard / activeren?

  1. #1
    mvdput
    Guest

    Standaard "Watchdog" functie op Audi klasse III alarm standaard / activeren?

    Hallo,

    op mijn Audi A6 uit 2006 zit standaard Audi klasse III alarm met hellingdetectie en interieurbeveiliging.
    Nou hoorde/las ik dat er wellicht ook een "watchdog" functie op zou zitten die een kort waarschuwingssignaal zou geven als er iemand aan de auto zit te rommelen. Klopt dat?
    Heb dat net even geprobeerd, door aan de portieren te rommelen, paar keer op de ruit te bonken (buren stonden me raar aan te kijken ) en de auto wat heen en weer te schudden maar geen waarschuwingssignaal gehoord.

    De interieurbeveilging werkt in ieder geval wel want die deed prima

    Iemand een idee of dat je ergens kan zien of deze functie er op zit of hoe je dat kan testen danwel activeren?

    Groeten,
    Martijn

  2. #2
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: "Watchdog" functie op Audi klasse III alarm standaard / activeren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvdput Bekijk Berichten
    De interieurbeveilging werkt in ieder geval wel want die deed prima

    Iemand een idee of dat je ergens kan zien of deze functie er op zit of hoe je dat kan testen danwel activeren?

    Groeten,
    Martijn
    Hoe heb je de interieurbeveiliging getest? Ben verder ook wel benieuwd naar het antwoord op je vraag
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  3. #3
    mvdput
    Guest

    Standaard Re: "Watchdog" functie op Audi klasse III alarm standaard / activeren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Hoe heb je de interieurbeveiliging getest? Ben verder ook wel benieuwd naar het antwoord op je vraag
    Ik heb het raam open gedaan, ben buiten de auto gaan staan, auto op slot en dan even wachten totdat het alarm ledje rustig knippert en vervolgens moest ik een paar keer flink met mijn arm in de auto heen en weer zwaaien en ging het alarm af.

  4. #4
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: "Watchdog" functie op Audi klasse III alarm standaard / activeren?

    Top en bedankt straks even testen, nu weer ontopic... watchdog
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  5. #5
    EddyUnk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    453
    Kudos
    5
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: "Watchdog" functie op Audi klasse III alarm standaard / activeren?

    Zit er bij mijn weten niet op. Er zitten verder ook geen sensoren bij mijn weten. Alarm gaat pas af als ze "binnen" zijn of de auto teveel doen bewegen (wacht maar tot een onweersbui met flinke klappen )

    Eddy
    Audi e-tron S


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •