Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Krasjes op velgen

  1. #1

    Standaard Krasjes op velgen

    Hoi allemaal,

    Vandaag heb ik mijn Audi S-Line laten opknappen omdat er oxidatie plekken en stoepbrandschade op zat. Nu heb ik ze vandaag afgeleverd gekregen. De stoeprandschade en oxidatie is nagenoeg weg, maar er zitten nu allemaal kleine krasjes op mijn velgen. Ze hebben aangegeven dat het geschuurd is. Valt hier nog wat aan te doen of is dit het maximale resultaat? Zie de foto. Hoor graag, bedankt!

    Edwin

    IMG_6329.jpg

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Is dit het werk van de restaurateur ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Nee door een universeel autobedrijf die normaal gesproken goed bekend staat mbt audi

  4. #4
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Ja ok, maar hij repareert de velg en maakt krassen of krijgt hij de bestaande krassen niet weg ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #5

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Klopt, met behulp van Schuren en blanke lak e.d. is de schade weg (oxidatie en stoeprandschade) alleen er zijn kleine krasjes (door schuren??) voor in de plaats gekomen. Is dit niet te polijsten??


  6. #6
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Als je in de buurt van Arnhem zit kan ik je misschien helpen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  7. #7
    ferre's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Posts
    50
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwoerden Bekijk Berichten
    Klopt, met behulp van Schuren en blanke lak e.d. is de schade weg (oxidatie en stoeprandschade) alleen er zijn kleine krasjes (door schuren??) voor in de plaats gekomen. Is dit niet te polijsten??
    als er al terug blanke lak opzit krijg je dat niet meer weg.als er geen blanke lak opzit kan je met een poliermachiene dit misschien nog oplossen.dit is hoe dan ook een slechte reparatie.
    greetz
    ferre

  8. Ad
  9. #8
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Zit dit op alle velgen nu dan ? Lijkt me toch een gevalletje terug brengen en goed laten fixen. Lijkt me niet volgens de bouwtekening zo ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Krasjes op velgen

    Als je in 1 richting schuurde is het gelijkmatig en geen probleem... met extra fijn schuren gladder, dan polijsten maar dat is uurloon en hoe was de prijs afspraak....
    Diepe krassen en verweerde weg of als nieuw...... blanke lak en metaal zichtbaar is lastiger dan zilver grijs gespoten!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •