Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Chromen raamlijsten spuiten/wrappen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    42
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Chromen raamlijsten spuiten/wrappen

    Beste Audi rijders,

    ik ben sinds vorige week in het bezit van mijn tweede Audi een A6 avant uit 2014 2x s-line .

    Het s-line pakket is super mooi helemaal in vombo met die dikke achter spoiler.
    Nu heb ik mijn logo’s al vervangen door zwarte exemplaren.

    Echter wil ik ook de chromen raam/sierlijsten HG zwart willen hebben, op het met al diverse sites bekeken.
    Kom we alleen niet achter hoe deze gewrapt of gespoten zijn.
    Navraag bij een wrapper is dat de raamlijsten van Audi wat lastig te wrappen zijn omdat er een ribbel randje aan de onderkant zit .
    Deze zou na een verloopt van tijd los gaan komen met alle gevolgen vandien.

    Tweede opties is het spuiten de van de raamlijsten, echter zullen dat de raamlijsten gedemonteerd moeten worden. Is dit een makkelijke klus?

    Ik hoor graag jullie ervaringen!

    Gr. Stephan

  2. #2
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Chromen raamlijsten spuiten/wrappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oossiwe Bekijk Berichten
    Beste Audi rijders,

    ik ben sinds vorige week in het bezit van mijn tweede Audi een A6 avant uit 2014 2x s-line .

    Het s-line pakket is super mooi helemaal in vombo met die dikke achter spoiler.
    Nu heb ik mijn logo’s al vervangen door zwarte exemplaren.

    Echter wil ik ook de chromen raam/sierlijsten HG zwart willen hebben, op het met al diverse sites bekeken.
    Kom we alleen niet achter hoe deze gewrapt of gespoten zijn.
    Navraag bij een wrapper is dat de raamlijsten van Audi wat lastig te wrappen zijn omdat er een ribbel randje aan de onderkant zit .
    Deze zou na een verloopt van tijd los gaan komen met alle gevolgen vandien.

    Tweede opties is het spuiten de van de raamlijsten, echter zullen dat de raamlijsten gedemonteerd moeten worden. Is dit een makkelijke klus?

    Ik hoor graag jullie ervaringen!

    Gr. Stephan
    Google eens op Plastidip
    Hun hebben zowel zwart als glans dip of het volstaat aan jou eisen weet ik niet
    Maar met Plastidip hoef je het niet te demonteren

    voor het demonteren van je lijsten moet je even kijken in het subforum van jou auto
    Laatst gewijzigd door Kevin1980; 12-01-19 om 15:16.
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2018
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Chromen raamlijsten spuiten/wrappen

    Ik heb vorige week de raamlijsten van mijn Audi laten wrappen. Naar tevredenheid. Hierbij is de binnenkant niet helemaal meegenomen. Waarschijnlijk door de ribbel. Maar moet eerlijk zeggen dat je het alleen ziet als deuren op staan en dan moet je als het ware er van onderop kijken. Als de deuren dicht zijn zie het natuurlijk helemaal niet. Ik kon overigens kiezen tussen wel of niet demonteren van de raamlijsten. Was wat goedkoper om niet te demonteren en werd aangegeven dat er amper kwaliteitsverschil zou zijn. Heb hiervoor gekozen en zoals gezegd ben dik tevreden. Ik heb getwijfeld om ook met plasta dip te doen, maar vond het toch wat lastiger.
    Laatst gewijzigd door pfreij; 08-04-19 om 19:18.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Chromen raamlijsten spuiten/wrappen

    Ik heb momenteel hetzelfde probleem.
    Moet wel zeggen dat ik dit met mijn vorige audi ook geprobeerd heb (plastidip).
    Dit is toen tegengevallen, kwam na enige maanden hier en daar los met alle gevolgen vandien.
    Na de plastidip volledig verwijderd te hebben, heb ik ze dan maar laten wrappen, zonder demonteren. 2jaar zo mee gereden en nooit problemen gehad.
    Ben van plan om dit met mijn nieuwe ook zo te doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •