Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 42

Onderwerp: waar goedkoop auto laten overspuiten?

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milcom
    Dus voor 1000euro kan ik heel mijn auto netjes laten overspuiten?
    Ik denk dat je dat van mijn stukje hebt, maar ik moet je even corrigeren. Ik heb namelijk niet gezegd dat ze heel je wagen spuiten voor 1000 euro, dat was mijn bedrag met gedeeltelijk spuiten van de wagen en een aantal onderdelen zoals bumper, motorkap en voorscherm.

    Maar je kan ook niet van de mensen hier verwachten dat ze jou een indicatie kunnen geven van de kosten voor het spuiten van jouw wagen. Niemand hier heeft jouw wagen kunnen zien. Want als jij een spuiter opbelt en zegt, ik wil dit en dit overgespoten hebben en je vraagt wat gaat me dat kosten. Dan krijg je waarschijnlijk als antwoord: Meneer we kunnen geen prijsopgave doe als we de wagen niet hebben gezien. Wanneer u de wagen langsbrengt krijgt u van ons een prijs.

    Maar om je dan toch te helpen, heb je hier het adres van de garage die mijn wagens hebben gedaan:

    Riksha Autobedrijf BV

    Breevaartstraat 29
    3044AG Rotterdam
    Tel: 010 2621577
    Fax: 010-2621257


    Het is misschien niet de meest mooie zaak die er te vinden is in het land, maar het spuitwerk is van goede kwaliteit. Afdingen kan je daar wel doen maar hou het netjes.

    Veel succes gewenst.

  2. #22
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avus
    ik ben schadehersteller en mijn collega doet wel wat in het weekend, is een toppertje van een spuiter voorbewerker,
    Dan moest ik maar eens een bakje koffie komen drinken :wink:
    Ik heb nl. een paar deukjes waar ik wel vanaf wil

  3. #23

    Standaard

    Ik laat mijn auto altijd "goed" spuiten (ik ben echt een zeikerd hierin) en ik betaal € 200,- per deel, de motorkap is iets duurder, daar betaal ik
    €300,- voor alles is dan echt strak gespoten.

    Romano

  4. #24
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Milcom: in welke regio woon je?
    Ik ken een profi spuiter in Harskamp die 150 euro ex rekent per kant/deel van de auto.
    (tenminste, tot een tijd terug nog wel, mss is ie nu wat duurder).
    En niks in de avonduren ofzo, gewoon 'wit'.

    Pb me maar voor meer info indien gewenst.

  5. #25
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romano
    Ik laat mijn auto altijd "goed" spuiten (ik ben echt een zeikerd hierin) en ik betaal € 200,- per deel, de motorkap is iets duurder, daar betaal ik
    €300,- voor alles is dan echt strak gespoten.

    Romano
    het zelfde betaal ik ook .
    prinsenbeek/bij breda .

    jack.
    if you beat the rings then you have i car


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QuattroNL
    Milcom: in welke regio woon je?
    Ik ken een profi spuiter in Harskamp die 150 euro ex rekent per kant/deel van de auto.
    (tenminste, tot een tijd terug nog wel, mss is ie nu wat duurder).
    En niks in de avonduren ofzo, gewoon 'wit'.
    Is wel een hele goedkope prijs, is dat inclusief lak? Want dat kan ik me bijna niet voorstellen. Een beetje goede lak kost al gauw een paar centen en dan nog de kabine en dergelijke erbij en natuurlijk de spuiter.

  7. #27
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.428
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ik heb een keer rond gebeld over wat het opnieuw spuiten van een paneel van m'n 100 zou kosten.
    De prijs lag bij iedereen rond de 200 euro per paneel (250 voor grotere oppervlakken zoals motorkappen en daken).
    Bij allemaal zou ik de auto 2 dagen kwijt zijn ivm. uitharden etc.

    Vrij consistente prijzen enz. dus. Viel me niet tegen.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    blijkbaar is dus het dus gemiddeld 200euro per deel.
    Die 150euro is idd interessant, ik zal je pm als ik echt interesse heb.

    weet iemand of dat in belgie goedkoper is?
    veel dingen in elk geval wel. ik woon ook 50meter voor de grens van belgie.
    He, hoe lang ben je al niet zo gek?
    Oh, nog niet zo gek lang...
    Ah, dat is lang zo gek nog niet!

  10. #29
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milcom
    blijkbaar is dus het dus gemiddeld 200euro per deel.
    Die 150euro is idd interessant, ik zal je pm als ik echt interesse heb.

    weet iemand of dat in belgie goedkoper is?
    veel dingen in elk geval wel. ik woon ook 50meter voor de grens van belgie.
    150 euro EX-BTW .

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  11. #30

    Standaard

    Milcom, ik ben volgende week bij de spuiter waar ik altijd naatoega. Je wil heel je wagen over laten spuiten of gedeeltelijk.

    Ik zal eens vragen wat het kost als het helemaal moet gebeuren, wanneer de wagen in normale conditie is.

    Maar je wil, als dat te duur is de wagen gedeeltelijk laten spuiten. Maar wat is gedeeltelijk? Welke delen van de wagen? Want anders kan ik geen richtprijs voor je vragen.

  12. #31

    Standaard

    ik zal eens aan een maatje van me vragen of tie even een fotootje maakt van zijn golf IV die is een jaar of twee geleden ook gespoten voor een prikkie.....

    Nu..... 2 jaar later lijkt het wel of ie een liter remvloeistof over zijn spatbord heeft gemikt.
    één grote roest plek ala 40 bij 40cm....
    Dus, bezint voor u begint.

    Enne in het begin zag het er echt prachtig uit.......

    Grtz William
    The 2nd place is the first loser

  13. #32

    Standaard

    das relax dat je die moeite wilt doen.
    De motorkap is heel lelijk geworden door steenslag en krassen. Dus misschien goed om dat te laten spuiten.
    Ik ben nu ook op zoek naar een linkerportier, aangezien iemand mijn auto heeft aangereden terwijl die geparkeerd stond. Dus mocht ik een nieuwe deur vinden is het maar de vraag of die opnieuw gespoten moet worden of dat ik geluk heb dat ik er 1 vind die zwart is en er nog goed genoeg eruit ziet om niet overgespoten te worden.
    Dan heb ik nog een achterbumper waar een deukje inzit door dat ik zelf tegen een trekhaak aan ben achteruit gereden. ja, ik weet het, stommiteit. Die kan misschien na het uitdeuken ook gelijk gespoten worden. Zat er ook aan te denken om een nieuwe rearspoiler op te laten zetten, maar die moet ongetwijfeld ook dan gespoten worden. De meeste nieuwe spoilers zijn ongespoten, vandaar...

    in elk geval bedankt voor het navragen!
    He, hoe lang ben je al niet zo gek?
    Oh, nog niet zo gek lang...
    Ah, dat is lang zo gek nog niet!

  14. #33

    Standaard

    Ik had in je topic op Marktplaats Gevraagd al een keer tegen je gezegd dat je een keer moest kijken op www.schadeautos.nl daar staat namelijk een demontage A3 op. Probeer een paar sloperijen te bellen in jouw buurt, misschien dat zij iets voor je kunnen betekenen. En vergeet Coen Donkers ook niet.

    Steenslag is trouwens een echte pain in the ass voor herstelbedrijven. Het is namelijk heel erg moeilijk om een totaal glad resultaat te behalen zonder al te veel te plamuren en te doen zeg maar. Maar het zal zeker moeten lukken!

  15. #34

    Standaard

    ik had ze letterlijk allemaal al gebeld. maar ik blijk gewoon op het moment echt pech te hebben. Er is er maar 1 die een linkerportier zou hebben en niet in de kleur zwart. Ze adviseerden me allemaal om de week een keer te bellen, totdat ze een zwarte portier voor me hadden. Dus ik kan niet veel anders doen dan wachten. Als ik die blauwe portier zou kopen dan moet wordt het met overspuiten bij elkaar bijna 500euro, vind ik een beetje te veel van het goeie voor alleen een portier vervangen.
    He, hoe lang ben je al niet zo gek?
    Oh, nog niet zo gek lang...
    Ah, dat is lang zo gek nog niet!

  16. #35
    DreamWalker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    62
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milcom
    De motorkap is heel lelijk geworden door steenslag en krassen. Dus misschien goed om dat te laten spuiten.
    Als het echt te erg is zou ik gewoon voor een andere motorkap gaan.

    Voor een A4 kosten die 250 euro nieuw, dus bij een schadebedrijf zul je er wel eentje vinden voor een mooi prijsje.

    Maar als ik je andere plannen zo hoor zou ik gewoon in de telefoongids ff zoeken naar spuiterijen bij jou in de buurt en daar telkens de wagen gaan laten zien en een offerte vragen. Dat werkt nog steeds het snelste/beste...

    Succes ermee,
    Kv.

  17. #36
    DreamWalker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    62
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Strakke A3 trouwens...

    :wink:
    Kv.

  18. #37

    Standaard

    Een originele motorkap voor een A3 kost € 213,00, een imitatie versie kost € 97,06.
    Een nieuw kaal linker portier kost origineel € 264,00. Ik heb geen prijs kunnen vinden voor een imitatie versie.

    Inclusief afbouwen en spuiten komt zal je dus op een aardig bedrag uitkomen.

  19. #38
    Gap's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Posts
    139
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    wil je een goeie en een nette auto spuiter waar je auto met zorg word behandeld werken met ze 3e in beverwijk doen ook oldtimers en ze zijn niet duur

    www.aasautoschade.nl

    Gap

  20. #39
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik koop nooit meer imi-onderdelen, past vrijwel zonder uitzondering bereslecht, kwaliteit is beroerd en het materiaal is stukken dunner. Haal nog liever gebruikte delen op de sloop.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avus
    ik ben schadehersteller en mijn collega doet wel wat in het weekend, is een toppertje van een spuiter voorbewerker,
    En wat gaat het me dan kosten als ik me audi 80 B4 uit 92 volledig in de Blauwe A4 kleur wil hebben incl de spiegels en bumpers :-D
    In juni jegens ruimte tekort helaas afschijt genomen van de 80 B4 2,3 5 cl.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •