Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 42

Onderwerp: waar goedkoop auto laten overspuiten?

  1. #1

    Standaard waar goedkoop auto laten overspuiten?

    waar kan je goedkoop je auto laten overspuiten?
    Mijn motorkap en linkerdeur zien er niet meer uit, vol krassen en butsen.
    Zit te denken om gelijk maar heel de auto te laten overspuiten, maar als dat te duur is alleen gedeeltelijk.
    He, hoe lang ben je al niet zo gek?
    Oh, nog niet zo gek lang...
    Ah, dat is lang zo gek nog niet!

  2. #2
    DreamWalker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    62
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: waar goedkoop auto laten overspuiten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milcom
    Zit te denken om gelijk maar heel de auto te laten overspuiten, maar als dat te duur is alleen gedeeltelijk.
    Een goede carrossier kan het gedeeltelijk overspuiten van een auto 'camoufleren' door de gespoten delen mooi uit te nevelen.

    Maar denk eraan, goedkoop is meestal duurkoop...

    Succes ermee,
    Kv.

  3. #3

    Standaard

    Tjechië
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  4. #4
    DreamWalker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    62
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Tjechië
    ROFL@carrosserie_werken_in_voormalige_oostblok_lan den

    8)
    Kv.

  5. #5

    Standaard

    Ze zijn tenminste nog goedkoop. 2 dagen in een hotelletje en klaar. Kreeg de tip van een medeflatbewoner. Niet echt realistisch misschien maar toch...
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL


  6. #6
    DreamWalker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    62
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Ze zijn tenminste nog goedkoop. 2 dagen in een hotelletje en klaar. Kreeg de tip van een medeflatbewoner. Niet echt realistisch misschien maar toch...
    Oesje, ik dacht echt dat je het als grap bedoelde. Mijn excuses...

    Nu ja, ik hou het liever bij een carrossier iets dichter in de buurt en vraag ook altijd naar een referentie-auto. Is geen 100% garantie op goed werk, maar toch al een begin.

    Greetz,
    Kv.

  7. #7
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.461
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ik heb hele slechte ervaringen met "goedkope spuiterijen".

    Je ziet dan van alles aan het spuitwerk. Effe snel opgeschuurd. Effe vlug dit en dat want ja, het mag niks kosten.
    Vervolgens is het niet strak. Niet netjes. Om je dood te ergeren gewoon.
    Ook de spuitnevel op de gekste plekken omdat ze het niet goed afgetaped hebben is om je kapot aan te ergeren. Mag je zelf aan de slag om het schoon te krijgen. Je boent je het schompes.

    Ik ga de volgende keer het volle pond betalen voor een goede spuitgast. Dan slaap ik een stuk beter.

    Ik heb geleerd: goedkoop is duurkoop.

    Bij veel spuiterijen kun je tegenwoordig kiezen tussen:
    - El cheapo
    - Iets duurder
    - A good job.

    Raad eens welke ik dan kies... Dan spaar ik liever wat langer door. Het is de ergernis niet waard. Trust me.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    goedkoop & auto laten spuit... hmmm ik zie het al voor me.
    zoals hierboven al staat beschreven is goedkoop duurkoop.
    als je bij een goede spuiterij laat spuiten krijg je tenminste garantie.
    bij een skeamer heb je garantie tot je dorpel.
    ga ook niet naar een universeel garage ofzo.
    ga gewoon liever naar de vak[s:af011cf3a3]man[/s:af011cf3a3]spuiter.

  10. #9

    Standaard

    Nou ik heb me wagen laten spuiten bij een spuiterij die niet echt duur is, zit in de buurt van Rotterdam. Ze hebben zowel de Audi als de BMW gespoten en ziet er goed uit! Ze hebben ervaring met duurdere wagens, zoals A3, S3 A4 A6, en natuurlijk de BMW's en Mercedessen.

    En je kan best alleen je linkerdeur en je motorkap laten spuiten, hebben ze bij mijn BMW ook gedaan. Rechter portier en zijscherm + de motorkap. Er is geen kleurverschil te zien en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

  11. #10
    flevoland_Willem
    Guest

    Standaard

    Ik wil ook laten spuiten deels of helemaal maar zoals eerder gevraagd aan wat voor bedragen moet men dan denken

    Ik heb veel steenslag aan de voorkant en op het dak 2 piep kleine deukjes dus dan misschien helemaal spuiten.

  12. #11

    Standaard

    Alles beter dan het Oostblok lijkt me... Dat kan nooit goed gaan met die gasten volgens mij! :?

    En inderdaad, beter wat duurder dan broddelwerk...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  13. #12
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    ik ben schadehersteller en mijn collega doet wel wat in het weekend, is een toppertje van een spuiter voorbewerker,
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  14. #13

    Standaard

    als je em in et oostblok laat spuiten stoppen ze er stiekem een locator-beacon in.. en dan word ie in nederland keurig gejat 8)

    </flauw modus>
    zeal·ot ( zĕl ' ət ) n. One who is zealous, especially excessively so. A fanatically
    committed person.

  15. #14

    Standaard

    in oostblok laten spuiten is *zeer* interessant, daar zitten tenminste ook nog ambachtslieden, nederlanders zijn te lui om te werken, en die mensen daar hebben niet alle milieu rompslomp, dus de verf is daar vele malen goedkoper, om maar niet te spreken over het arbeidsloon. Ik ken mensen die het al doen, 2 auto's op een trailer die kant op, en volledig laten doen, en echt goede kwaliteit
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  16. #15

    Standaard

    Ik zal dalijk in de middag wel ff een foto'tje schieten van de BMW, die is recent overgespoten (novenber), zal wel een close up maken voor het kleurverschil (die er niet is).

    Hij had ook nog wat schade maar in totaal was ik 1000 euro kwijt, maar dat was inclusief onderdelen: Bumper, motorkap, zijscherm en nog een paar kleine dingen.


    Wat betreft het laten overspuiten in het oostblok, als er wat aan de hand is, waar moet je dan naartoe weet je, kan je weer helemaal trug. Dicht bij huis is veel fijner vind k.

  17. #16
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Ik hoor best wel positieve verhalen over die oostblok-spuiters, maar heb zelf geen ervaringen hiermee.
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  18. #17

    Standaard

    Regio Maastricht, maar wel in België heb iemand zitten die het echt heel goed doet na zijn tijd.
    Is echt een vakman die het puur voor de hobby doet. En zeker niet te duur.

  19. #18

    Standaard

    nou, naar de oostblok rijden zit er voor mij niet in, kan niet zomaar een paar dagen weg.
    En iedereen zegt wel van ja daar en daar is het redelijk goedkoop. Of goedkoop is duurkoop, maar er is er maar 1 die een prijsindicatie gegeven heeft. Dus voor 1000euro kan ik heel mijn auto netjes laten overspuiten? is dat duur of niet? En wat kost een bepaald onderdeel zoals motorkap alleen of een portier alleen?
    Ik wil niet vervelend overkomen maar aan relatieve woorden heb ik niet zo veel. Het gaat mijn om concrete bedragen en adressen waar ik terrecht kan.
    sorry, i'm a pain in the ass...
    He, hoe lang ben je al niet zo gek?
    Oh, nog niet zo gek lang...
    Ah, dat is lang zo gek nog niet!

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milcom
    nou, naar de oostblok rijden zit er voor mij niet in, kan niet zomaar een paar dagen weg.
    En iedereen zegt wel van ja daar en daar is het redelijk goedkoop. Of goedkoop is duurkoop, maar er is er maar 1 die een prijsindicatie gegeven heeft. Dus voor 1000euro kan ik heel mijn auto netjes laten overspuiten? is dat duur of niet? En wat kost een bepaald onderdeel zoals motorkap alleen of een portier alleen?
    Ik wil niet vervelend overkomen maar aan relatieve woorden heb ik niet zo veel. Het gaat mijn om concrete bedragen en adressen waar ik terrecht kan.
    sorry, i'm a pain in the ass...
    Ik ben een keer bij Care geweest: EUR 350,- per deel, metallic. Hele auto voor EUR 1000,- is dus netjes.
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  21. #20

    Standaard

    Wij hebben altijd een vast adres voor het spuiten van Audi's.
    Het bedrijf is zeker niet goedkoop maar dan krijg je wel kwaliteit. Er zijn mensen hier op het AF die dat kunnen bevestigen.

    Onze CD gaat daar ook heen, dat word de 3de type81 die door hen gespoten word.

    Wij betalen liever wat meer als het goed is , dan dat het goedkoop is en dat prutswerk krijgt. Daar houden wij absoluut niet van, het moet goed gebeuren anders hoeft het niet.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •