Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: 18 inch velgen onder mijn Audi Cabriolet (80)

  1. #1

    Standaard 18 inch velgen onder mijn Audi Cabriolet (80)

    Het is nogal lastig te vinden om 18 inch mooie velgen te vinden voor mijn cabriolet.
    Ik ben eigenlijk op zoek naar 18 inch met 4 x 108 steek 7/7,5 J ET ong. 38...
    Ze zijn niet te krijgen! De enige mogelijkheid die ik nu heb is ze speciaal te laten boren. Dan moet ik de velgen uit Amerka laten komen. Die kosten zijn in totaal nogal hoog. Heeft iemand een ander idee? Misschien adapters ertussen van 4 naar 5 bouten en dan de ET verhogen naar 42 ofzo? of heeft er iemand andere ideeen?
    (Ik hoop dat iemand wel wat meer moeite wil doen dan alle velgenbedrijven die simpelweg zeggen... dat kan niet 18 inch onder een Audi Cabrilet (80).. want het gaat wel degelijk!)

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij kan Michel-S4 je helpen... ik weet dat bijvoorbeeld het RS4-type te leveren is in 4x108.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    Bedankt!
    Maarja...die zijn vrij standaard. Ben zelf meestal wel te vinden voor het appartere werk maar goed...er zijn dus waarschijnlijk wel 18 inches en daar ben ik natuurlijk al blij mee.
    Graag hoor ik dan van Michel-S4. (leuk in ieder geval dat er zo snel al een reactie is...)
    'oppassen...want ik ga uit mijn dakkie!'

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik zou 'm eens een PB sturen, ze kunnen ook wat aparter werk leveren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    had arne(matt)geen 18'' onder z'n cabrio toen hij die kocht?
    my first quattro was a wilkinson


  6. #6

    Standaard

    Ik heb afgelopen weekend 18" onder mijn cabrio laten leggen. Kon ik hier gewoon bij onze toeleverancier krijgen. Foto's staan hier onderaan de pagina.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben benieuwd... ik zie geen foto's.. zal misschien wel aan mij liggen hoor..ik ben nieuw he
    'oppassen...want ik ga uit mijn dakkie!'

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    staan er wel degelijk, klik op het woordje hier in de tekst van fransvis en dan naar onder scrollen op de pagina die wordt geopend
    my first quattro was a wilkinson

  10. #9

    Standaard

    Idd ik heb ze gevonden!
    Staan zeker mooi maar zelf wil ik toch apartere Maar zoals ik al zei..ik ben blij dat ze bestaan. Het zullen er niet veel zijn maar goed... ik ben benieuwd wie er allemaal weten welke eronder te bestellen zijn. Er is hier een hoop kennis op het gebied van Audi..dus kom maar op!
    Alvast bedankt!
    'oppassen...want ik ga uit mijn dakkie!'

  11. #10

    Standaard

    IK heb zelf ook een A4 s-line met 18 inch. Ik vind dit erg goed rijden. Zoals gezegd betreft het een persoonlijke voorkeur, maar het is zeker niet spijkerhard.

    Voor banden zou ik gewoon voor Sportcontact 2 of 3 gaan van Continental

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.697
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ga morgen even voor je kijken.

    mvg Michel.
    Met vriendelijke groet,

    Michel.

    Seat Leon 1P 2.0TFSI 270Pk / 412Nm en Seat sport pakket.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •