Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Schade weggewerkt

  1. #1

    Standaard Schade weggewerkt

    Deze week was ik het zat, na bijna anderhalf jaar tegen een afgebladderde a-stijl aangekeken te hebben heb ik het er deze week maar op gewaagd, ik heb de stijl geschuurd, afgeplakt, en gespoten.

    Het spuiten ging boven verwachting goed, alleen bij het loshalen van de afplaktape is de lak weer gebarsten, dus ik mag het nog een keer overnieuw doen.

    Het resultaat voor dit moment ziet er zowieso beter uit als hoe het was, ik denk dat ik over een paar weken nog een poging ga wagen...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard

    ik heb ook wat steenslag op die stijl zitten,is die eraf te halen? hij zit gepopt in het chassis,d8 hem eraf te schroeven als ik de rubber eraf hallde,maar dit viel toch vies tegen
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  3. #3

    Standaard

    daarom heeft het bij mij ook zo lang geduurd voor ik er iets aan wilde doen.....

    Ik heb een schakeldraad (zwarte installatiedraad) achter het rubbertje gefrot, en toen afgeplakt. Loshalen is HEEL veel werk, heb het bij een sloper geprobeerd, na anderhalf uur popnagels uitboren enzovoorts had ik het stijltje wel los, maar nog niet ervan!

    toen heb ik het opgegeven.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door booze_
    hmmmz....

    zou een van de mod's zo vriendelijk willen zijn om de foto dsc00152 te verwijderen?

    Staat nog een kenteken op
    Die kan je zelf verwijderen via het gebruikers attachment paneel in je profiel.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  5. #5

    Standaard

    De volgende keer het plakband meteen na het spuiten verwijderen... ;-)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...


  6. #6
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Evengoed mooi gedaan hoor, ik heb het laatst mogen aanschouwen.

    Echt een goede verbetering.. 8)
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •