Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: audi 100 s4

  1. #1

    Standaard audi 100 s4

    Hallo,

    Wie kan mij helpen aan een linker koplamp van een audi 100 s4. Het zijn die koplampen met die lenzen erin. OOk de a6 modellen van 1994 tot 1997 en dan de 2,5 tdi modellen hebben deze lampen ook. Ik ben op zoek vanuit de bestuurder gezien de linker koplamp. Het mag ook een defecte lamp zijn als de grootlicht spiegel maar in orde is deze is namelijk bij mij gesmolten vanweg het verkeerd plaatsen van de vorige eigenaar.


    alvast bedankt

    FEnne

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij zijn de lampunits zelf verschillend bij de 100 en de A6. De motorkap loopt namelijk schuiner bij de A6. Best kans dat de lens hetzelfde is.

    Overigens ook best kans de je die lens los kunt bestellen bij de dealer. Of probeer eens bij Audiparts, www.audiparts.nl

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    Hey tom bedankt.

    De lenzen zijn in ieder geval hetzelfde. Het gaat mij toch alleen om de reflector. Heb bij audiparts geprobeerd. Maar krijg geen antwoord meer van hun waarom?????

    groeten fenne

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je kunt ze beter bellen dan mailen, ze zijn niet zo snel met de mail (en ik vermoed dat ze dan iemand full-time aan het mail beantwoorden kunnen zetten, om dat te verbeteren).

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    oke bedankt,

    Heb jij een nummer van ze want volgens mij staat op internet alleen het email adres en het faxnummer.
    alvast bedankt


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    www.detelefoongids.nl

    0413-319463
    Audiparts
    De Beeke*12*5469DW*Erp
    www.audiparts.nl
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard

    tom,

    dank je wel voor je reacties ik ga het eens proberen.

    groeten Fenne

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •