Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: Vertikale krassen zijruit

  1. #21
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Ik heb m'n voorruit een keer door 'n 'Lucy' laten polijsten. Was een aanbiedingsprijs. Voor dat geld was het resultaat redelijk. Niet alles was eruit, maar veel wel.

    Let wel, die machine blijft altijd 5 cm van de kanten af.
    RS6 C5
    A3 TDIe

  2. #22

    Standaard

    ik heb ook krassen op mijn raam. zit op ongeveer 3 cm van de stijl.

    dit komt omdat er in de deur een plastic bescherm kap zit voor het slot. deze is vast geplakt en laat op ten duur los en komt dan tegen het raam aan.

  3. #23
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben ze ook tegengekomen na m'n eerste poetsbeurt van m'n ruiten.... Stoor me er niet zo aan, ik kijk door een raam, niet tegen een raam

  4. #24

    Standaard

    ok dan ga ik die kap weer vast maken (tevens er even over klagen bij de dealer mss krijg ik een nieuw raam gratis of met korting en ook een brief naar de importeur) thanks voor de info

    ps als er voldoende krassen in je raam zitten kijk je er vanzelf tegen inplaats van doorheen

  5. #25
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Tweede keer dat ik in de a4 de ruit naar beneden deed -> hoppa. Ook een kras over de ruit. Niet super opvallend, wel vervelend als je het weet. Ik denk dat je dat toch blijft houden, tenminste ik vrees van wel. Er hoeft maar een vuiltje, stukje modder of zand in of tussen te komen en je hebt een kras.


  6. #26
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
    Ja ik heb wel van meer mensen gehoord dat Lucy niet echt helemaal optimaal werkt, en dat het vaak maar een tijdelijke oplossing is en dat je later alsnog de ruit moet vervangen.

    Hier in de buurt van Rotterdam, vervangen ze de ruit gratis met een groene kaart van de verzekeing en zonder eigen risico.
    Ben ook door Lucy zonder dwang overigens onder handen genomen, maar zelfs kleine krasjes krijg je er idd niet uit. Laat staan de krasjes die je oploopt met je ramen krabben met vorst.
    Jaja, ik weet dat er spuitbusjes voor zijn, maar daar wordt de auto weer ontzettend vies van en die zooi trekt ook in de lak.
    Mooiste is een verwarmde stalling, tja.

    Maar ik ben ook toe aan een nieuw raam, echter mijn verzekering dekt alleen Carglass, en die verkopen geen orginele Audi ramen.
    En die kosten wel iets meer als de vervangende glasgarages.
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  7. #27
    guido
    Guest

    Standaard

    Een bekend polijstmiddel voor glas is .......ijzeroxide ! Roest in poedervorm. Geen idee waar je dat haalt, apotheek misschien ?

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    hallo allemaal,ik heb het probleem ook met mijn a3 uit 99.Zowel links als rechts krassen,ziet er niet uit :-? .Ben net wezen navragen bij carglas,de prijs voor 2 ramen incl. montage was 212 euro.Valt eigenlijk best mee,denk dat ik maar eens een afspraak maak!Weet alleen niet of het orginele audi ruiten zijn?Zit daar veel vershil in?Wie weet dat? Gr craze

  10. #29

    Standaard

    ik heb er ook last van bij m'n oudi's, ben wel benieuwd wat er aan gedaan kan worden, het gaat om de zijruiten, dus gehard glas..
    my first quattro was a wilkinson

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    ik heb er ook last van bij m'n oudi's, ben wel benieuwd wat er aan gedaan kan worden, het gaat om de zijruiten, dus gehard glas..

    bij halfords hebben ze er een speciaal apparaatje voor. binnen een seconde alle krassen weg:

    http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catal...oductId=207015

  12. #31

    Standaard

    ja heh? een hamer heb ik al, hoef ik niet voor naar de Halfords
    my first quattro was a wilkinson

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •