Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: AUDI S4 velgen

  1. #21

    Standaard

    Vraag anders eerst na of die imitatievelgen ook leverbaar zijn in 18" en voor de A3? RS4 en A8/4E replica's komen vaak met zowel 5x100 als 5x112, evenals tenminste 1 S4 17" replica.

    Adapters worden gemaakt door o.a. H&R, RH (alleen voor hun velgen?) en ik meende ook FK...
    (voordeel is wel dat je zelden/nooit A3's ziet met 18" Avus 8) )
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  2. #22

    Standaard

    nieuwe type s4 velgen 18 inch zijn niet te leveren in replica, is ook niet zeker dat ze komen, ik heb hier ook al voor geinformeerd, en de meeste nieuwe s of rs audi`s worden origineel geleverd met de rs4 look velgen, die zijn overal te koop tot 19 inch en komen over een maandje ook in 20 inch uit voor de a4/a6/a8

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik zag vandaag een Golf IV (5x100) met 17" Avus-velgen van het nieuwe model. In 17" zijn ze er dus wel.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik zag vandaag een Golf IV (5x100) met 17" Avus-velgen van het nieuwe model. In 17" zijn ze er dus wel.

    Tom
    dat dacht ik laatst ook te zien, maar volgens een vriend zijn dit de nieuwe volkswagen velgen gemaakt door votex, die overigens wel in 18 inch te leveren is, ook hebben ze er een vijfspaaks van in hetzelfde design, ook heel mooi... moet je ff op de site van votex kijken volgens mij is het www.votex.de, weet niet zeker..

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dan zijn het exacte replica's van de Avus-velgen... de auto stond geparkeerd, ik liep erlangs, kon het heel goed zien. Ik ben zelfs nog een keer terug gelopen om te kijken wat voor maat het was.
    Ze waren ook van het nieuwe type Avus, met die driehoekig uitlopende spaken in plaats van de rechte van de vorige generatie.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •