Pagina 5 van 55 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 1097

Onderwerp: Show je zomervelgen

  1. #81

    Standaard

    Laat ze er aub onder Sven het staat Origineel Super..
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  2. #82

    Standaard

    Thanks Roy, vind het zelf ook wel wat hebben zo...

    De enige velgen die ik voor deze evt. nog zou overwegen zijn de MTMK of evt. de S-line, die een tijdje als optie op de S8 zijn geleverd. Maar ja die S8 S-line zijn weer 20" en of me dat bevalt is nog maar de vraag. Daarbij zijn ze gepolijst (geborsteld) met blanke lak erover, en de meeste gebruikte OE hebben stoeprand schade, wat bijna niet mooi te herstellen is...

    MTMK zijn ook weer laaiend duur, plus dat ik net nieuwe zomerbanden heb, dus al met al vind ik het eigenlijk wel goed zo.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  3. #83
    Rob F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    6.622
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Niks aan doen! Schitterende bak zo, alleen af en toe een beetje vertroetelen...


    Leuk topic dit, blijf ze plaatsen aub, wordt een mooi naslagwerk voor mensen die ideëen op willen doen.
    Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

    2016 Audi A5 Cabrio 2.0TDI aut.

  4. #84

    Standaard

    vooruit dan maar... 18" S4
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #85

    Standaard

    Ik heb een setje 19 inch RS6 gekocht, laten spuiten in RS6+ kleur (antraciet).
    Hoop dat het mooi staat :roll:

    Als het goed is kan ik ze zaterdag laten monteren, zijn ze iig klaar voor de meeting :-D

    Ro


  6. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterh
    vooruit dan maar... 18" S4
    En ook daaronder staan ze perfect... 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  7. #87

    Standaard

    vandaag zijn de velgen binnengekomen auf Deutschland :-D Morgen gaan ze er onder. Ik ben benieuwd naar het resultaat van 1" groter en 0,9cm lagere ET waarde.

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Leeftijd
    60
    Posts
    848
    Kudos
    1
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ro
    Ik heb een setje 19 inch RS6 gekocht, laten spuiten in RS6+ kleur (antraciet).
    Hoop dat het mooi staat :roll:
    Ro
    Lijkt wel mode te worden.. Heb ze in de NRS4 uitvoering en laten poedercoaten:

    Audi TT Roadster 2.0Tfsi

  10. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Voor de meesten hier wel bekend denk ik... Ik heb de originele 18" Avus S8 velgen er nog steeds naar tevredenheid onder zitten,


    Die vind ik ook prachtig, zou er graag ook een dergelijk setje onder gooien. Als je er ooit nog eens vanaf wilt..

  11. #90

    Standaard

    Wel een beetje standaard, maar ik vind ze er wel leuk onder.

    Audi A3 TDI 125kw ambition

    Mountainbiking is; 50% mountain, 50% biking and the remaining 50% is all about riding !

  12. #91
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Leuk, veel originele Audi-velgen... toch nog steeds de mooiste upgrade.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #92

    Standaard

    Eindelijk zitten ze er onder. Foto's zijn met de telefoon gemaakt, binnenkort schiet ik wel wat duidelijkere.
    Orginele 18" S8 design velgen:







  14. #93
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    heel erg mooie combi onder de cabrio

  15. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RT90
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Voor de meesten hier wel bekend denk ik... Ik heb de originele 18" Avus S8 velgen er nog steeds naar tevredenheid onder zitten,
    Die vind ik ook prachtig, zou er graag ook een dergelijk setje onder gooien. Als je er ooit nog eens vanaf wilt..
    Thanks! Kans is niet écht heel groot... Of je moet toevallig een set MTMK's hebben liggen...




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avieravant
    Wel een beetje standaard, maar ik vind ze er wel leuk onder.
    Staat 'm mooi hoor! 8)




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Cab
    Eindelijk zitten ze er onder. Foto's zijn met de telefoon gemaakt, binnenkort schiet ik wel wat duidelijkere.
    Orginele 18" S8 design velgen:
    Gefeliciteerd, mooie velgen, staat goed!
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  16. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RT90
    Die vind ik ook prachtig, zou er graag ook een dergelijk setje onder gooien. Als je er ooit nog eens vanaf wilt..
    Thanks! Kans is niet écht heel groot... Of je moet toevallig een set MTMK's hebben liggen...
    MTMK's?

  17. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven S8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RT90
    Die vind ik ook prachtig, zou er graag ook een dergelijk setje onder gooien. Als je er ooit nog eens vanaf wilt..
    Thanks! Kans is niet écht heel groot... Of je moet toevallig een set MTMK's hebben liggen...
    MTMK's?



    Deze dus... 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  18. #97

    Standaard

    Bimoto's met een dieper liggend hart dus?

    Ik denk dat het nogal sjonnie op een S8 wordt, Sven. Waar is onze photoshopkoning...

  19. #98

    Standaard

    Sja, een goede photoshop zou wel leuk zijn...

    Er zijn nog wat verschillen met de 'gewone' bimoto hoor, ze zijn deels gepolijst o.a. Net iets aparter weer vind ik.

    Denk dat de S8 ze wel kan hebben, de S-line S8 velgen staan 'm ook goed.
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  20. #99

    Standaard

    S-Line

    [img][images/thumbs/Sven S8_Afbeelding4.png]http://i237.photobucket.com/albums/ff234/herremanmatthias/Afbeelding4.png[/img]
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  21. #100

    Standaard

    Dat is bij een A4 B5 ook het geval, maar het is geen auto voor Bimoto's. Zie de shops uit mijn topic...

Pagina 5 van 55 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •