Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Schadeherstel regio Zevenaar/Arnhem

  1. #1
    Peter A3 TDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    42
    Posts
    85
    Kudos
    0

    Standaard Schadeherstel regio Zevenaar/Arnhem

    Hoi,

    Wie van jullie weet er een goede schadehersteller in de regio Arnhem/Zevenaar te zitten?

    Er heeft één of andere onverlaat mijn A3 achterbumper geschampt...... en natuurlijk geen briefje GRRRRRRRRRRRRRRR

    Groeten
    AUDI A3, 1.9 TDI, AMBITION pro-line, Tuned by Hartog Tuning; 143pK

  2. #2

    Standaard

    hee ik woon ook in zevenaar en ik repareer mijn audi zelf bij een schadebedrijf waar ik nog steeds veel moet betalen.


    Siebeling of siebelink autoschade heeft een hele goede naam in doetinchem... de baas zelf rijdt toevallig ook een a3.
    Hier staat mijn eigen audi trouwens niet.... kon ik niet betalen
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefty
    hee ik woon ook in zevenaar en ik repareer mijn audi zelf bij een schadebedrijf waar ik nog steeds veel moet betalen.


    Siebeling of siebelink autoschade heeft een hele goede naam in doetinchem... de baas zelf rijdt toevallig ook een a3.
    Hier staat mijn eigen audi trouwens niet.... kon ik niet betalen
    Klopt...is Siebelink, onderdeel van de DAGO groep (VAG) en daardoor ook erg veel kennis van VW en Audi. zie ook de website: www.pasiebelink.nl
    Heb er vorig jaat het linkerportier van mijn A4 laten spuiten, ivm probleemje met de blanke lak terplaatse, en ber er bijzonder tevreden over.
    Prijs / Kwaliteit zeer goed....Heb daar volgens mij met Sander Siebelink contact gehad.

  4. #4

    Standaard

    het is een super garage maar extreeem duur in mijn ogen.... maarja... de audi dealer is met onderdelen ook extreem duur hahahaha betaalde laatst verdomme 60 euro voor een rotor met verdeler kap :@
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •