Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: A6 allroad grill op A6?

  1. #1

    Standaard A6 allroad grill op A6?

    Hallo,

    Ik had een vraag, is het mogelijk om een a6 allroad grill op een normale a6 te zetten. Het gaat om een a6 2.7 2006. Ik vroeg me ook af of ik het hier in NL kon kopen, heb namelijk op ebay.de wel een allroad grill en een S6 grill gevonden.

    Mvg,

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.211
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    nee, past niet! de allroad grille is minder hoog dan de A6 grille.

    wel passend zijn S-line grille of S6 grille.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #3

    Standaard

    Oke, Bedankt voor uw reactie.

  4. #4

    Standaard Uitlaat

    Nog Een Vraag :roll:, Ik zie vaak rechte uitlaten op een TDI, met een roetfilter zou dat tegenwoordig geen probleem moeten zijn toch. En moet dit bij een audi-dealer gebeuren. Is het een kwestie van schroeven of toch laswerk. Zie foto deze had ik ook op de officiele audi site gevonden alleen geen verdere info.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #5
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    34
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Ketelapper heeft rechte uitlaten van een 4.2 v8 dus het kan zeker. Gebruik de zoekfuntie even.


  6. #6

    Standaard

    Klopt idd en dat staat voor geen meter dus houdt het lekker bij je kromme exemplaren svp. Veel dikker.

  7. #7
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.211
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    mijn aanpassing was fluitje van een cent; diffusor demonteren, eindstukken afslijpen, nieuwe erop schuiven, vastlassen en diffusor weer erop!

    als je het echt strak wilt doen, moet je ook de diffusor vervangen, omdat de uitsnedes in de diesel-diffusor iets lager zijn dan bij een benzine. onderdeel kost voor een non S-line zo'n 30 euro, dus is te overzien. voor een S-line even duur, maar die moet dan nog gespoten worden dus ik heb de uitlaten iets laten zakken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Jaman ketelapper, Ik had je topic gezien echt netjes gedaan. Ook wel leuk om te zien dat de meningen verschillen. Ik ga liever voor het Chroom, de persoon die naast je rijdt zal dan ook wel 2x denken voordat ie gas wilt geven :P hah.
    Naja ik ga eerst kijken of ik die grill ga vervangen, toch jammer dat er geen allroad op kan (nu weetje meteen wat ik mooi vindt). Mijn foto's zet ik er trouwens binnenkort op :-D

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •