Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Vervangen stadslichten A4 2003 icm Xenon verlichting

  1. #1

    Standaard Vervangen stadslichten A4 2003 icm Xenon verlichting

    Een tijdje terug heb ik bij de lokale autoshop een setje lampjes gehaald die mijn 'amber'kleurige' stadsverlichting zouden veranderen naar meer wit. Dit zodat het een beter geheel vormt met mijn xenon verlichting.

    Ze hebben me echter de verkeerde lampjes meegegeven en geven aan dat wat ik graag wil hebben (gewoon een wit licht lampje) niet te koop is voor mijn model auto. Omdat me dat erg sterk lijkt hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft en mij een tip (merk + type) in de goede richting kan geven.

    Op voorhand vast bedankt voor de moeite!

  2. #2
    rudger013
    Guest

    Standaard

    Het is wel te koop voor jou audi.
    Volgens mij zijn het steeklampjes maar geen normaal steek.

    Alleen moet de koplamp er wel uit als je de lampjes wilt gaan vervangen.

    Gr, Rudger

  3. #3
    atjong's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Posts
    711
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Ik heb deze lampjes in mijn stadlichten gedaan, maar die zijn wat blauwig en geven niet zoveel licht:

    http://www.leds-buy.nl/concave-witte...uks-p-251.html

    Je kunt beter deze nemen. Veel meer licht en als het goed is mooi wit (en duur :-|):

    http://www.leds-buy.nl/watt-witte-po...uks-p-698.html
    90 km/h-astronaut

  4. #4

    Standaard

    Witte led lampjes uit het oosten kun je hiervoor kopen.

    Ik heb ze in de vorige A4 ook gehad. Ze waren wel erg prijzig, 20 euro voor een setje geloof ik.

    Ik moet ze zelf ook nog hebben in de nieuwe A4.

    Ik ga het niet zelf doen omdat ik twee linker handen heb en je niet zomaar bij de lampen kunt bij dit model

    Dus bij de volgende beurt bij coen donkers neem ik ze mee

    Maar ik zou zeggen probeer een auto tuning zaak of iets dergelijks en vraag naar witte led stadslichtsjes. Icm 5000/6000k xenon is dit prima!
    2011 Audi A3 2.0 TDI Sportback 2011 Pro Line S Ibis White
    2003 Audi A4 1.9 TDI 175PK S-line
    1995 Audi A4 1.8 120PK S-line

  5. #5

    Standaard

    Deze led lampjes gaan niet werken in jou auto omdat het een storing geeft en daar door jou lampjes niet werken ze gaan alleen knipperen.

    want ik heb ook een audi a4 met originele xenon en heb zo'n led lampjes gekocht en gingen niet werken want ze geven storing op de bis, en daar door werken ze niet.
    Audi A4 PoWeRfULL


  6. #6

    Standaard

    Dank je wel Erhan!

    Zoiets heb ik eerder gelezen toen Fre (Belgische jongen met S3) zoiets probeerde. Hij heeft toen allerlei draden aangepast met weerstandjes daartussen om storingen te voorkomen, maar dat gaat mij echt te ver. Ik ben gewoon op zoek naar een plug & play lampje, maar dat schijnt nog niet mee te vallen... :roll:

    Iemand anders nog suggesties?

  7. #7
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Wat je nodig hebt, staat op onderstaande link.
    Ik heb deze ook in mijn auto. Plug and play en geen foutmelding vermits de weerstanden zijn meegeleverd.
    Duur, ja, maar als je iets wil dat niet iedereen heeft, kost dat geld.

    Mijn driving lights heb ik ook vervangen door LED, een staafje van 25 vierkante ledjes. Hiervoor moet je wel een beetje ombouwen.

    PS : de firma is betrouwbaar en levert zeer snel.

    http://www.car-gym.com/catalog/produ...oducts_id=1397
    Groeten Jonny

  8. Ad
  9. #8
    atjong's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Posts
    711
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Pedro, ik kan nergens vinden wat voor soort auto je hebt en of je het systeem controleert of je kapotte lampjes hebt. Als je dat niet hebt (zoals ik) kun je die ledlampjes zonder problemen gebruiken.

    Overigens: mijn APK is over een maand. Dan hoor ik wel of ze de lampjes een probleem vinden of niet.
    90 km/h-astronaut

  10. #9

    Standaard

    Ik heb een A4 uit 2003 die inderdaad aangeeft of ik een kapot lampje heb. daarnaast heb ik Xenon verlichting en dat is precies de reden dat ik af wil van dat amber kleurige stadslicht...

    Als ik het zo lees is de enige oplossing werken met weerstandjes en is er niets te koop dat plug & play werkt. Balen, want daar wil ik eigenlijk liever niet aan. :-?

  11. #10
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro
    Ik heb een A4 uit 2003 die inderdaad aangeeft of ik een kapot lampje heb. daarnaast heb ik Xenon verlichting en dat is precies de reden dat ik af wil van dat amber kleurige stadslicht...

    Als ik het zo lees is de enige oplossing werken met weerstandjes en is er niets te koop dat plug & play werkt. Balen, want daar wil ik eigenlijk liever niet aan. :-?
    Dan heb je mijn bovenstaand bericht niet goed gelezen of de link niet bekeken. Dit is wel degelijk plug and play. Oude lampje eruit, nieuwe lampje erin en het kabeltje van het nieuwe met weerstand (klaar) in de originele fitting steken.
    Groeten Jonny

  12. #11
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drag
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro
    Ik heb een A4 uit 2003 die inderdaad aangeeft of ik een kapot lampje heb. daarnaast heb ik Xenon verlichting en dat is precies de reden dat ik af wil van dat amber kleurige stadslicht...

    Als ik het zo lees is de enige oplossing werken met weerstandjes en is er niets te koop dat plug & play werkt. Balen, want daar wil ik eigenlijk liever niet aan. :-?
    Dan heb je mijn bovenstaand bericht niet goed gelezen of de link niet bekeken. Dit is wel degelijk plug and play. Oude lampje eruit, nieuwe lampje erin en het kabeltje van het nieuwe met weerstand (klaar) in de originele fitting steken.
    99 Dollar voor een paar ledjes met een paar weerstanden van een paar euro. Ze durven het er wel voor te vragen. Piaa heeft niet het alleenrecht op heldere leds. Kijk hier maar eens:
    http://www.leds-buy.nl/watt-witte-po...uks-p-698.html
    met een paar weerstanden erbij:
    http://www.leds-buy.nl/watt-weerstand-ohm-p-335.html

    Klaar voor 25 euro.
    Do the math

  13. #12

    Standaard

    Maar bij die laatste moet je zelf gaan klussen om het aan elkaar te knopen of niet? die van Drag lijken me bij nader inzien wel een redelijke optie (los vh bedrag). Eerst nog ff kijken hoe het er op foto uit ziet...

  14. #13
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Hierbij enkele foto's van alle lichten die ik vervangen heb door LED.
    Stadslicht : PIAA (weerstand aangeleverd door fabrikant wordt niet heet)
    Drivinglight : onbekend 25 LED weerstanden ingebouwd door mijzelf
    Mistlicht : PIAA H11 weerstanden ingebouwd door mijzelf. (Bumper verwijderen). Voor alle zekerheid, ik promoot hier niet PIAA maar ikzelf ben er zeer tevreden over. Je moet er wel een prijs voor betalen. Hiermede kan ikzelf leven, want dat anderen betreft, dit moeten ze voor hunzelf uitmaken.

    Verschil tussen weerstand van PIAA en deze bij een elektronica zaak. De laatsten worden gloeiend heet.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Groeten Jonny

  15. #14

    Standaard

    Ziet er erg gaaf uit Jonny! Dank voor je foto's en technische bijdrage. Ga het serieus overwegen en kom er waarschijnlijk later nog bij je op terug met een pb! ;-)

  16. #15
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro
    Ziet er erg gaaf uit Jonny! Dank voor je foto's en technische bijdrage. Ga het serieus overwegen en kom er waarschijnlijk later nog bij je op terug met een pb! ;-)
    Geen probleem, ik zal daar waar ik kan je bijstaan.
    Groeten Jonny

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drag
    Dan heb je mijn bovenstaand bericht niet goed gelezen of de link niet bekeken. Dit is wel degelijk plug and play. Oude lampje eruit, nieuwe lampje erin en het kabeltje van het nieuwe met weerstand (klaar) in de originele fitting steken.
    Werkt het echt zo simpel?
    Overigens ook hier te krijgen http://www.autovision.nl/content.php?pagina=8
    Wel duurder maar dan wel in Nederland te koop.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --

  18. #17
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simons
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drag
    Dan heb je mijn bovenstaand bericht niet goed gelezen of de link niet bekeken. Dit is wel degelijk plug and play. Oude lampje eruit, nieuwe lampje erin en het kabeltje van het nieuwe met weerstand (klaar) in de originele fitting steken.
    Werkt het echt zo simpel?
    Overigens ook hier te krijgen http://www.autovision.nl/content.php?pagina=8
    Wel duurder maar dan wel in Nederland te koop.
    Is makkelijk om eens naar de uitleg te kijken. Maar zolang de US$ zwak staat tov de Euro, blijf ik in HongKong kopen. Op drie vier dagen is je pakje thuis. Als je een klein beetje pech hebt in NL of B duurt het ook drie dagen. Ik zeg je, ik heb positieve ervaringen met deze firma. Bvb een mailtje sturen rond 1400 uur, dan heb je grote kans dat je een antwoord heb tegen 1430 uur. De verzendingskosten vallen ook reuze mee en je hebt geen invoer kosten zoals bij een bestelling uit de USA.
    Groeten Jonny

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •