Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Nieuwe S3 Sportback Velgen

  1. #1
    Mike1975
    Guest

    Standaard Nieuwe S3 Sportback Velgen

    Je ziet tegenwoordig ( althans dat valtg mij op ) bijna 1 op de drie audi's met de 7 spaaks rs velg, al dan niet origineel. Ook ik heb deze op mijn huidige sportback.

    Nu mag ik binnenkort de nieuwe sb facelift 2.0 tfsi s tronic ( met facelift naar s3 sportback ) ontvangen. Ik heb fabriek af de rs 7 spaaks velgen besteld, maar eigenlijk omdat ik ze zo ontzettend veel zie ben ik ze een beetje moe.

    Helaas zijn de s3 velgen niet te verkrijgen nog, of je moet echt de hoofdprijs betalen, zonder enige korting met bv sline pakket.

    Ik ben mij nu aan het orienteren en aan het bekijken welke mooie 5 arms velgen er nog meer zijn. 5 arm vind ik persoonlijk erg mooi.

    Iemand ideeen/suggesties?

    Bijgevoegd plaatje is de velgen die ik nu heb... op zich mooi natuurlijk, maar wil toch denk ik naar wat anders... Maar kan maar weinig foto's zien....online van andere velgen, met name de 5 arm. De 5 arm voor de s5 is niet mijn stijl....
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    We hebben natuurlijk de r8 velgen... deze zijn in mijn optiek wel mooi, maar kan niete cht ergens een duidelijk beeld krijgen van r8 velgen op een dikke zwarte sportback...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  3. #3
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Persoonlijk vind ik de 'oude' RS6 velg nog steeds prachtig, is in combinatie met S-Line voor ong. 850 EUR bij te bestellen. Helaas paste het niet meer in mijn budget

  4. #4
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door von F
    Persoonlijk vind ik de 'oude' RS6 velg nog steeds prachtig, is in combinatie met S-Line voor ong. 850 EUR bij te bestellen. Helaas paste het niet meer in mijn budget

    Nou de rs velgen heb ik straks waarschijnlijk over hahah..

  5. #5
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Voor de zekerheid; ik bedoel de oude 5 spaaks RS6 velg, mocht je deze 'over' hebben dan weet ik wel iemand die interesse heeft, ik zie de PM wel verschijnen

    Dan kunnen de standaard s-line velgen voorzien worden van de winterbanden en de RS6 voor de normale banden!


  6. #6

    Standaard

    Mail anders even de eigenaar van deze website in duitsland

    http://www.global-trade-germany.com/

    http://stores.ebay.de/global-trade-g...meZL2222QQtZkm


    Hier heb ik ook mijn originele velgen gekocht. Daar zijn ze nog betaalbaar

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •