Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: a3 facelift laten ombouwen naar s3 look?

  1. #1
    Mike1975
    Guest

    Standaard a3 facelift laten ombouwen naar s3 look?

    Hallo mede-forummers,

    Binnekort mag ik mijn nieuwe a3 facelift sportback ( 2.0 TFSI )ophalen bij de dealer. Er zitten al behoorlijk wat opties op maar wil een aantal modificaties laten uitvoeren.

    In den beginne wilde ik eigenlijk gaan voor de s3 stronic, maar deze is nog niet lverbaar en zal ergens in 2009 wel gebeuren..maar goed geen geduld, buiten het feit dat ik dan als ik mijn huidig optie pakket ( bv sline binnen/buiten, dvd, licht, bagagge, open sky ,spiegels, telefoon, b stijl ramen, parking assist, magnetic ride, etc etc ) ook op de s3 ben ik al gauw tegen de 73000 euro kwijt ben, waar ik nu ongeveer 62500 kwijt ben )

    Wat ik sowieso anders wil is de grill... dus heb nu al thuis de s3 grill facelift 2009 liggen. Daarnaast heb ik de spiegels besteld bij de dealer.

    Project 1) grill en spiegels

    Nu graag wat advies, done or not done dat hij straks erg dik is en rond rijd met s3 grill/look? Of zijn er andere mogelijkheden met betrekking tot de s3 logo in de grill? Ik heb al een s-line plaatje geprobeerd, maar dat wordt niet echt mooi.

    project 2)

    Velgen, ik heb nu besteld fabriek af 7 spaaks, 18inch, rs velgen, maar wil toch andere ( ik heb dezelfde nu op mijn SB zitten ). Persoolijk vind ik de 5 spaaks wel mooi...dacht aan de r8 18 inch? Nog andere suggesties...?

    project 3)

    TV/DVD vrijschakelen, maar dit zal ik laten doen bij Car Tronic, dus dara geen adviezen nodig, tuning zal ik laten doen bij hartog...

    dus.. hoe de s3 look op de a3 over te laten komen?

    Bedankt Mike

    [mod:311401deca]Een paar exterieur-aanpassingen maken geen project, lees svp even de subforumomschrijvingen door. Verplaatst.[/mod:311401deca]
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Oh ja, helemaal vergeten, in 2009 wil ik op zoek naar een coupe 100 uit 1970-1975.. Maar ben zelf niet super handig, misschien met iemand samen?

  3. #3
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Ik ben altijd geneigd de wannabe S'n en RS'n een lollie aan te bieden... :-?

    Een bumper en 'n stickerd maken geen S3. De kenners kijken er dwars doorheen; de onwetenden zien het niet en zelf weet je ook wel beter... :-| WTF
    RS6 C5
    A3 TDIe

  4. #4
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eszes
    Ik ben altijd geneigd de wannabe S'n en RS'n een lollie aan te bieden... :-?

    Een bumper en 'n stickerd maken geen S3. De kenners kijken er dwars doorheen; de onwetenden zien het niet en zelf weet je ook wel beter... :-| WTF
    Vandaar de vraag qua oplossing voor de grill - Logo. De spiegels zijn namelijk te bestellen al in optielijst voor de a3, dus niet eens meer exclusief behouden aan de s3 . het zelfde geld voor bepaalde andere opties.

    Betreffende de grill... de standaard grill is zo saaaaaai

  5. #5
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    ik denk dat de oplossing er is.. kijk maar op http://audiforum.nl/phpBB2/viewtopic...5619&start=480


  6. #6

    Standaard Re: a3 facelift laten ombouwen naar s3 look?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike1975
    waar ik nu ongeveer 62500 kwijt ben
    Offtopic:
    Voor een A3?! Das stevig te noemen.


    Bumpertjs hier spoilertje daar, prima. Het smijten met logo's blijft idd een hoog wannabe gehalte hebben.

    Ach ieder zn meug.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben benieuwd! Klinkt allemaal goed.

    @030: dat is het idd zeker. Zal vast delen van goud bij besteld hebben aangezien die A3 standaard maar € 38.510,- kost. Dat zo betekenen €24.000 aan opties in een A3 Daar koop je nog een nieuwe sportback 1.6 buisness edition voor.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •