Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Rode achterlichten Cabriolet?

  1. #1

    Standaard Rode achterlichten Cabriolet?

    Hallo ik ben al geruime tijd op zoek naar rode achterlichten voor m'n Audi 80 cabriolet bj. '99 6 cil. 2.6.
    Via een duitse site ben ik erachter gekomen dat deze alleen in Amerika en Japan zijn geleverd.

    Heeft iemand deze lampen te koop of kan iemand mij vertellen waar ik deze kan bestellen?

    alvast bedankt voor jullie tips.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Waarom plaats je dit in 'Audiforum vragen & suggesties'? Ook de titel maar even aangepast, 'achterlichten' zegt weinig over je vraag.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    volgens mij zijn die bij de dealer nog wel te bestellen.
    my first quattro was a wilkinson

  4. #4

    Standaard achterlichten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Waarom plaats je dit in 'Audiforum vragen & suggesties'? Ook de titel maar even aangepast, 'achterlichten' zegt weinig over je vraag.

    Ben nieuw lid, weet nog niet precies hoe het werkt, waar moet ik deze vraag dan wel stellen ??


    Gr Erwin

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zie de plaats waar ik 'm nu heb gezet...

    Neem even de tijd om de forumreglementen door te lezen en de opzet van het forum te bekijken, dan zie je meteen hoe het werkt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •