Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

  1. #21
    DeckedM
    Guest

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funkystuff Bekijk Berichten
    Bijlage 176047Bijlage 176046Ik heb mijn zomervelgen zoals eerder vermeld in 2010 door vd Wouden (nu Waddinxveen) laten poedercoaten (ca 450 voor alle 4 geloof ik) en richten
    Richten kostte toen 50 eu per wiel
    Overigens leverde, tegen hun theorie in, het coaten wél een sinaasappelhuid op (en helaas ook geen metallic effect zoals origineel was), echter na ca 60.000 km (en 2-wekelijks handmatig wassen) zit de coating er nog steeds goed op
    Echter zijn er her en der wel fijne 'haartjes' ontstaan, maar ik hier kan ik me niet aan storen eerlijk gezegd
    Wel ben ik een keer uitgeschoten met een te dolle kruissleutel (stom stom stom) met als gevolg een put in de lak, dus een harde top coating zit er niet op...

    Voor een beetje knappe coating tegenwoordig betaal je rond de 57 euro per velg tot 19inch, daarboven wordt het iets meer, metallic etc alles mogelijk.... als jij 450 euro hebt betaald om alleen 4 velgen te laten poedercoaten dan ben je goed genaaid.

    ik was nog geen eens 350 euro kwijt voor een setje 20" gesmede sline wielen, schade laten oplassen, daarna randen af laten draaien, en tiptop in de gunmetal metallic coating , 3 laags! ( en dr zat nogal wat schade op/aan)
    Laatst gewijzigd door DeckedM; 18-12-13 om 06:12.

  2. #22

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeckedM Bekijk Berichten
    Voor een beetje knappe coating tegenwoordig betaal je rond de 57 euro per velg tot 19inch, daarboven wordt het iets meer, metallic etc alles mogelijk.... als jij 450 euro hebt betaald om alleen 4 velgen te laten poedercoaten dan ben je goed genaaid.

    ik was nog geen eens 350 euro kwijt voor een setje 20" gesmede sline wielen, schade laten oplassen, daarna randen af laten draaien, en tiptop in de gunmetal metallic coating , 3 laags! ( en dr zat nogal wat schade op/aan)
    Okee, die schrappen we dus, en daarmee ook buitendijk, daar betaalde ik 370 voor 4 x 17 inch stralen/moffelen, geen richtwerk en minimaal reparatiewerk (meer corrosie dan stoeprandschade)

    Eigenlijk gaat het mij alleen om het richten nu. De (stoeprand)schades op de velgen zijn minimaal en ze staan prima in de (metallic!) lak.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #23
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    Mijn Hunter adres brengt zijn velgen uitsluitend naar wheeltrim voor reparatie.

    Coaten breng ik altijd naar Gerritsen ook nijkerk, 60 eur per velg. Vrijdag brengen, week later halen. Zilver draaien ze elke week. Niet moeilijk doen of het 13 of 19 inch is...
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  4. #24

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Mijn Hunter adres brengt zijn velgen uitsluitend naar wheeltrim voor reparatie.
    Nou, dan dus Strijen of Nijkerk; die laatste is 50km dichterbij, dus keuze snel gemaakt.
    Ik ga 'ns een berichtje wagen een dezer dagen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #25
    Rodelschwein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.452
    Kudos
    56
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    Heb zelf €200,- voor 4 velgen 19" stralen en coaten betaald bij Rutten in Tegelen. www.velgenherstel.nl
    Breng volgende week mijn winterset hier naar toe om te laten stralen en poedercoaten.
    Zal dan een voor en na fototje plaatsen in mijn showroom.
    Audi A4 (B6) Avant 2.5 V6, S-Line, Mingblauw
    Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI
    S-Line, Lavagrijs parel



  6. #26
    DeckedM
    Guest

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    Ik heb nog een setje 20" gesmede slines die na de kerst ook een makeover krijgen, ik zal daarvan ook wel even pics maken, en vermelden wat het gekost heeft..

    Van wat ik altijd heb gehoord, is piet Dam echt een vakmannetje, en daar kun je met een gerust hart naartoe

  7. #27
    Rodelschwein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.452
    Kudos
    56
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Referenties velgreparatie 070 en omstreken

    zoals beloofd, zou ik nog een foto plaatsen van de velgen na het stralen en poedercoaten.

    Klik hier:http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1522615
    Audi A4 (B6) Avant 2.5 V6, S-Line, Mingblauw
    Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI
    S-Line, Lavagrijs parel


  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •