Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Heldere koplampen A4 1996

  1. #21

    Standaard

    Vergeet niet om de schakelaar dim/grootlicht om te pinnen als je de oude H4 koplampen door de facelift exemplaren vervangt.
    Anders gaat als je naar groot licht schakelt, het dimlicht uit!

  2. #22

    Standaard

    Even een vraagje:

    Passen koplampen die afkomstig zijn uit een audi a4-avant uit 1998 ook in mn a4 sedan uit 95 ??
    Ben benieuwd.....

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De facelift kwam in 2000, dus volgens mij zijn die koplampen identiek aan jouw koplampen... sedan en Avant zijn tot de B-stijl identiek.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    dat alle aftermarket producten slecht zijn is onzin, Maar die van NLpower zijn idd wel slecht dat heb ik al regemaltig gehoord

    in-pro schijnt namelijk wel een goed merk te zijn, kunje passende koplampen voor je A4 kopen zonder gezaag.

    kijk maar eens op www.in-pro.com of .de



    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    De facelift kwam in 2000, dus volgens mij zijn die koplampen identiek aan jouw koplampen... sedan en Avant zijn tot de B-stijl identiek.

    Tom
    Correctie:
    face-lift kwam in 1999... :wink:
    Huidig transport= iets anders


  6. #26

    Standaard

    In Pro is idd wel een goed merk dacht ik,maar ook daar kom je op ongeveer 300 euro uit dacht ik ,360 bij audiparts incl montage...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •