Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: GMP Gunners 21 inch welke kleur?

  1. #1
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard GMP Gunners 21 inch welke kleur?

    Beste Audi vrienden

    Nu ga ik binnenkort een zomerset 21 inch
    Gmp gunners aanschaffen alleen twijfel ik tussen zwart gepolijst of Antraciet gepolijst
    Kleur van de audi is Phantomzwart pareleffect. Nu zou ik graag jullie mening willen weten welke kleur het beste zou staan kwa looks, ik vind ze allebei mooi staan.
    Aangezien ik al 20 inch rotors heb in Antraciet vind ik dit een lastige keuze.
    Ik zou ook graag de velgen iets meer naar buiten willen hebben wat voor ET waarde en bandenmaat zouden jullie adviseren.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2022
    Leeftijd
    47
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: GMP Gunners 21 inch welke kleur?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mano27 Bekijk Berichten
    Beste Audi vrienden

    Nu ga ik binnenkort een zomerset 21 inch
    Gmp gunners aanschaffen alleen twijfel ik tussen zwart gepolijst of Antraciet gepolijst
    Kleur van de audi is Phantomzwart pareleffect. Nu zou ik graag jullie mening willen weten welke kleur het beste zou staan kwa looks, ik vind ze allebei mooi staan.
    Aangezien ik al 20 inch rotors heb in Antraciet vind ik dit een lastige keuze.
    Ik zou ook graag de velgen iets meer naar buiten willen hebben wat voor ET waarde en bandenmaat zouden jullie adviseren.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zitten ze er inmiddels al onder? Ik vind de zwarte mooi! Vooral de combinatie met het blank aluminium, helemaal zwarte wielen vind ik persoonlijk wat minder fraai..

    ET waarde is eenvoudig, als je de wielen een centimeter verder naar buiten wil, neem je een ET waarde die 10 lager ligt dan standaard.

  3. #3
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: GMP Gunners 21 inch welke kleur?

    Dank je voor je reactie Ze zitten er nog niet onder ik ben gelijk aan het kijken om de wielnaaf en remklauwen aan te pakken. Ik heb al remklauw stickers van Etsy besteld in het wit Audi Sport. Idee was om remklauw zwart te doen of geel. De Zwarte gunners met polijste rand zijn top. Helemaal zwart vind ik ook niks je ziet niks van de vormen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4
    AudiBassie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Leeftijd
    43
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: GMP Gunners 21 inch welke kleur?

    En, de keuze al gemaakt? Ben wel benieuwd!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •