Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Led: mooi en lelijk

  1. #1
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Led: mooi en lelijk

    Aangezien ik verlichting erg belangrijk vind voor de uitstraling van een auto en het voor mij vaak een 1e punt van herkenning is (uiteraard helemaal at night), valt het mij op dat sommige merken hiermee echt een auto kunnen verpesten.

    Audi heeft imo over het algemeen mooie, ingetogen strakke lijnen.

    De klassieker; A5 pre facelift



    Bij de A6 vind ik zowel voor als achter prachtig






    Mercedes vind ik vaak echt de plank misslaan.

    S-klasse




    Aangezien smaken verschillen, wat vinden jullie mooi - niet mooi?
    En dan heb ik het wel over oem verlichting hè, aftermarket valt er natuurlijk genoeg ellende te vinden.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    De lichten van de nieuwste mercedessen vind ik net de mooiste van alle auto's. En er zijn er nog veel die deze mening delen.

    Daarnaast zijn er zelfs merken waarvan ik denk dat de eigenaar aftermarket lichten heeft gestoken. Omdat ze zo lelijk zijn en dan blijkt dat het OEM is.
    Vooral van die goedkopere merken is dit.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  3. #3
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Led: mooi en lelijk

    De lampen van de A6 C6 (icl led) en C7 vind ik echt mooi, de laatste lijn van Mercedes vind ik echt vrezelijk, wat een kermis..
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #4
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Tegenwoordig zie je ook veel merken die de leddagrijverlichting er bij een facelift nog even "bijplakken" dat vind ik helemaal fout.
    Tevens vind ik het ook geen pan als je witte dagrijverlichting hebt en geen xenonverlichting of pisgele mistlampen bij coming home leaving home.

    Het extra lichtpakket op de nieuwe Mercedessen vind ik juist wel weer fraai!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  5. #5

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Mercedes doet gewoon te véél licht. De achterilchten zijn net remlichten als je niet 2x kijkt, en voor is idioot fel.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #6
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Bij Mercedes vind ik de ledverlichting echt super vooral bij de S-klasse! En bij de A6 C7 ben ik ook erg fan van.
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  7. #7
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Voor mij echt een klassiekertje, de Maserati 3200 GT, wat een bak: http://ag-spots-2013.o.auroraobjects...13200044_8.jpg
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Ze moeten kappen met LED dagrijverlichting in combi met halogeen. Als een tang op een varken. En daarnaast minder knikken, lijnen, bochten,... Is mooier. Wat mij betreft zo strak mogelijk.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #9
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    hyundayyy heeft de mooie lijnen in de leds zo mooi verpest bij het nabootsen van de a4. Volvo vind ik ook wel fraai zo onder in de bumper.
    '01 rs4 641 ps

  11. #10
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Voor mij echt een klassiekertje, de Maserati 3200 GT, wat een bak: http://ag-spots-2013.o.auroraobjects...13200044_8.jpg
    Ik heb in het verleden regelmatig in de file zwaar zitten kwijlen achter deze machine.. prachtbak 👍
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  12. #11
    RS 5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Heeft er iemand ervaring met vervangen van de gewone lampjes bij de nummerplaatverlichting door led's?
    Ik had er gevonden voor Audi bij http://shop.audi-zentrum-essen.de/checkout/cart/ maar helaas niet voor mijn A5...(RS5)
    Laatst gewijzigd door RS 5; 07-01-15 om 19:56.

  13. #12

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS 5 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand ervaring met vervangen van de gewone lampjes bij de nummerplaatverlichting door led's?
    Ik had er gevonden voor Audi bij http://shop.audi-zentrum-essen.de/checkout/cart/ maar helaas niet voor mijn A5...(RS5)
    Welkom, en kijk eens hier: http://www.audiforum.nl/forum/model-...ten-er-in.html
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #13
    RS 5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Dankjewel! Ben inmiddels weest gaan kijken op de link én de geschikte uitleg gevonden! (lampjes gewoon vervangen door eenzelfde model maar dan met LED ipv gloeidraad). Valt te overwegen...

  15. #14
    BoltYes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    469
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Led: mooi en lelijk

    Dat was toch wel een voorwaarde, een A6 FL met ledverlichting (xenon)



    DRL zijn volgens mij verplicht voor nieuwe auto's. Vooruitstrevende merken hadden al veel eerder de DRL ontdekt en goed doorontwikkeld. Andere merken richten zich toch meer op andere zaken en laten het design van ledjes vaak voor wat het is, met wildgroei van lelijke oplossingen toch gevolg
    Laatst gewijzigd door BoltYes; 09-01-15 om 20:05.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •