Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 71

Onderwerp: Type 89 80/90: klok naar toerenteller

  1. #21

    Standaard

    klopt.. waren mikev en ik achter.. :?
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  2. #22
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    OWja ik heb hem net besteld enzo... Maargoed, we zullen het zien, als het niet werkt zet ik mijn snelheidsmeter in dat dashboard om. Ga meteen kijken voor tellerplaten, zoals ik boven postte vond ik wel mooi, moet hem alleen nu tot 220 krijgen ipv 260.

  3. #23
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Ok, de ferrari tellerplaten zoals ik ze daarboven postte kosten 75 euro, dan heb ik ze tot 220 km/h, precies zoals ze horen in mijn b3. Wat denken jullie, leuk, of dure onzin? Als ik het zo aan leeftijdgenoten laat zien vinden ze het heel strak, maar mijn ma vind het juist ouderwets uitzien... De toerenteller zal toch wel een dezer dagen arriveren, dus dan is mijn dashboard wat dat betreft wel in orde. Zit alleen te twijfelen over die tellerplaten... vind het erg mooi maar wel duur...

  4. #24

    Standaard

    Volgens mij een gangbare prijs. Dat is geen €¤$##@folie maar echte plaatjes.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #25
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Maar deze plaatjes kosten wel meer dan 5% van de aankoopsprijs van de hele auto


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, taste is a matter of taste...

    Ik vind zelf de zwarte wijzerplaten rustiger aan de ogen, ben ook om die reden zeer gecharmeerd van de oranjerode dashboardverlichting. Als ik een S2 zou kopen gingen de witte wijzerplaten er ASAP uit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27

    Standaard

    ik vind de amberkleur inderdaad juist heel mooi, beter dan dat harde blauw.
    maaaarre weet iemand toevallig hoe ik aan een nieuwe toerenteller kan komen, ik heb er uiteraard een, maar het digiklokje is denk ik door een voorganger gemold, het schermpje is in tween...je hebt er altijd een paar met te grote handen zonder geduld die dit soort dingen omzeep helpen.
    erg jammer.

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, dat wordt zoeken op sloperijen... misschien is er nog wel iemand op het forum die een 90 sloopt.
    Toerenteller van een 80 past niet, de tellers van de vier- en vijfclinder zijn verschillend.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #29

    Standaard

    passen die van een 80 niet?!?! ik dacht dat alleen de snelheidsmeter een andere schaal had, ik dacht dat de toerenteller gelijk was, wat is er anders dan? de aansluiting, schaal of zo? :wink:

  11. #30
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vier- en vijfcilinder. Ander aantal pulsen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #31
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Is het klokje niet apart om te zetten dan ?
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  13. #32

    Standaard

    heb ik ook aan gedacht en dat kan wel...maar ik heb voorzichtig geprobeerd om de naald eraf te halen maar die wilde niet meewerken en ik ben als de dood dat ik hem sloop, en dan ben ik nog verder van huis.
    Maar als iemand mij kan vertellen hoe ik dit naaldje erafkrijg zonder slopen .....graag :P :P

  14. #33

    Standaard

    (al eerder gepost Een vork doet wonderen :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  15. #34

    Standaard

    aaaaahhhh tuurlijk ik had mijn mijn complete werkplaat onderseboven gekeerd, maar zo simpel had ik het nog niet bedacht.



    :flasingsmile:

  16. #35

    Standaard

    :mrgreen:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #36
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Hmm, heb m nu binnen, maar zal ik dan maar de kilometerteller omwisselen, als mijn dashboard waarschijnlijk geen toerenteller accepteert?

  18. #37
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Ok, panelen los, maar de nieuwe blijkt 3 aansluitingen te hebben... boordcomputer dus? Naja dan sluit in die 3e aansluiting gewoon niet aan, ga nu proberen de tellers om te wisselen... wish me luck...

  19. #38
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Zo ziet het er nu dus uit.... Rechts de oude, links de nieuwe
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  20. #39

  21. #40
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Ok, echt alles ligt nu uit mekaar, doorwerken lukt niet omdat het allemaal fragiel is. De ramp begint zich langzaam af te tekenen, de kilometerteller blijkt niet in de andere unit te passen (mijne werkt met 4 pinnetjes, de andere heeft een 4-polige stekker), dus het laatste wat ik kan proberen is de toerenteller in mijn instrumentenpaneel te zetten, maar als een voorgaande poster gelijk had, werkt hij niet. Ik moet dan tevens wat van die electronica omzetten. Begin een beetje de moed te verliezen... Help?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •