Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 71 van de 71

Onderwerp: Type 89 80/90: klok naar toerenteller

  1. #61
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Heb je het draadje achterop de claxonknop weer vastgezet?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #62
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    neen :P Dacht al waar zou dat kabeltje voor zijn... maarja nu weet ik het ook.

  3. #63
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    nickycommijs, mocht je nog interesse hebben, stuur me aub een pm..

  4. #64
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Been there, done that. Ouwe dash verkocht, weer een nieuwe gezocht. Vandaag post, mijn km teller omgezet in de andere print, vervolgens t geheel in mijn behuizing gezet (andere was beschadigd, niet dat ze het er even op marktplaats bij zetten :@ Ook werkt trouwens de motortemperatuurmeter niet en het klokje in de rpm meter is lichtelijk beschadigd, dwz er is wat olie uit (laatste cijfer is moeilijk te lezen). Heb die man ook gemaild dat ik het niet echt stijl vind om het als goed werkend dashboard te verkopen terwijl de helft t niet doet. Ook de benzinemeter staat naar mijn idee verdacht hoog (halverwege na 700 km rijden met in totaal 80 liter getankt). Ik rij normaal 1:12 dus 1:17,5 lijkt me ineens wat veel. Tijd om er binnenkort een nieuwe look aan te geven, misschien andere platen zoals al gepost, en ik zit te twijfelen tussen witte of blauwe verlichting. Maargoed, toerenteller werkt, klokje misschien op de plaatselijke sloop proberen te veroveren.

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz
    Heb die man ook gemaild dat ik het niet echt stijl vind om het als goed werkend dashboard te verkopen terwijl de helft t niet doet.
    En hij heeft beloofd het betaalde geld terug te storten ofzo?

    Effe serieus, helaas zijn er teveel mensen op marktplaats die rotzooi aanbieden.....daar zou marktplaats.nl eens iets aan moeten doen......


  6. #66
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Hehe, marktplaats is ook niet de meest ideale manier om zoiets te kopen, maar via ebay is het toch te duur, omdat het dan weer uit duitsland moet komen, en er daar nogal erg hoog op geboden word (laatste keer dat ik meebood was het eindbod meer dan 70 euro, terwijl ik klaar was voor 47,50 (40+7,50 verzend).

  7. #67
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Beter 70 euro aan goed spul dan 48 euro rotzooi...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #68
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Alles werkt, alleen de lampjes van t groot licht en mistlicht, en de motortemp. meter niet. Die vervang ik dus door mn eigen. Wat een groter bezwaar was, is dit op de foto. Stomme klok. En tom, bij die 70 euro komen ook nog verzendkosten...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  10. #69

    Standaard

    Bij de sloop zeggen ze: koop maar lekker de hele unit, zonder klokje kennen we de toerenteller niet meer verkopen en bijna niemand heeft behoefte aan een unit zonder toerenteller :fist: . Verder heb ik hier eens gelezen dat je die klokjes niet los kan vervangen (of was het nou de verlichting daarvan?).
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  11. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Beter 70 euro aan goed spul dan 48 euro rotzooi...
    Alleen weet je 'tweedehands' nooit wat je koopt of je het nu voor een 10'tje koopt of voor 80 euro...Duur is niet altijd meteen goed!
    Je neemt bij MP altijd een gok, bij ebay scheelt het wel natuurlijk, (waarderingsoptie)

    Zelfs op de sloop wordt je vaak genaaid!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Bij de sloop zeggen ze: koop maar lekker de hele unit, zonder klokje kennen we de toerenteller niet meer verkopen en bijna niemand heeft behoefte aan een unit zonder toerenteller :fist: ..
    juistem..Als ze er zo gehecht aan zijn, dan houden ze het maar......
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #71
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Bij de sloop zeggen ze: koop maar lekker de hele unit, zonder klokje kennen we de toerenteller niet meer verkopen en bijna niemand heeft behoefte aan een unit zonder toerenteller :fist: . Verder heb ik hier eens gelezen dat je die klokjes niet los kan vervangen (of was het nou de verlichting daarvan?).


    lcd klokje is wel te vervangen! is apart onderdeel en kost de lieve somma van 49 euro en eenbeetjebijdestealer! heb destijds voor 40 euro een nieuwe dash gehaald bij een audi demontagebedrijf met een goede klok :P
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •