Precies goed! De lijn van de wielkasten perfect symmetrisch over de wielen. Mooi hoor...
P.S. met de nieuwe wielen staat het nog beter, die imi. A8 wielen begonnen op 2 er van de lak al af te bladderen,.....tssss, steenslag zou de boosdoener zijn, my ass,..... gewoon midden op de spaak de laklaag los,....
Ben superblij met m'n nieuwe wielen en,...... makkelijker schoon te maken/houden.
Nou ik zou er niet te lang mee wachten want elke kilometer sloopt je rubbers op dit moment.Oorspronkelijk geplaatst door 030
Een klassiek gevalletje van "wanneer" met als antwoord "gisteren"...
Ook niet vergeten de auto goed uit te laten lijnen daar de geometrie van de ophanging is veranderd. Je camber is anders geworden en dat moet zowieso gecompenseerd worden met toespoor. Moet ook "gisteren".
Ik speel ook met de gedachte om RS6 velgen te nemen. Iemand is me al voor geweest. Ik vind het niet slecht staan onder een D2 Facelifter:Oorspronkelijk geplaatst door Avant_18-20V
Dan is de huidige situatie beter IMHO, liever de S8 wielen of de RS4s dan de RS6, passen echt niet bij de A8.Oorspronkelijk geplaatst door Steven
zit dit met veel interesse te lezen, omdat ik binnenkort een a4 cabrio ga verlagen. er komen alleen nog wat vragen bovendrijven;
- kan je niet beter de draagarmen aan de motorzijde loshalen, dan hoef je de lange bout niet los te draaien?.
- Met "het vastdraaien van de draagarmrubber in de juiste hoek" bedoel je toch de rubbers aan de motorzijde van de bovenste draagarmen, of ook de rubbers van de onderste?
- kan je de veerpoot loshalen zonder de gehele kap (waar de bovenste draagarmen aan vastzitten) te demonteren.
- volgens mij moet je bij een a4 cabrio achter de demper in de wielkast losschroeven van de carroserie om het geheel los te krijgen. of kan het ook anders.? aan de binnenzijde (bak waar het dak in gaat) zie ik niets wat op een bout lijkt.
ik ga graag goed voorbereid te werk, en hou er niet van als ik iets gedaan heb wat achteraf gezien veel makkelijker kon. :-? vandaar al mijn vragen.
gisteren ff aan het sleutelen geslagen, ophangingn van een b6 is nagenoeg gelijk aan een b5. maar mijn god, wat zitten die bovenste draagarmen vast.... de lange bout ging er gemakkelijk uit, maar toen moesten de twee armen er nog uit, ben daar zeker een uur mee bezig geweest. nu alleen achter nog, maar dat zal ook wel lukken.